Nice, een echte klassieker ondertussen. ![]()
Tof, gefeliciteerd met je aanwinst ![]()
Precies dit heb ik gekregen. Dus even goed inpakken en even naar Italië sturen. Ben benieuwd, vindt het best spannend op deze manier ![]()

![]()
Ja en dan bereid je dus maar voor op het feit dat je hélemaal niets hoort
geen ‘we hebben hem ontvangen’, ‘we gaan er mee aan de slag’, ‘hij is klaar’ of ‘komt ie weer aan’. Niets ![]()
Gefeliciteerd!! En je hebt meteen de mooiste Squale te pakken, al zeg ik het zelf. ![]()
Edit: @TagEd dit is overigens niet die van ons hoor!!
Ik heb een belofte ![]()
Hij is gaaf zo op Mesh ![]()
![]()
![]()
De 5 zit weer in de klok, mensen (13:45u😉)!
Even lekker genieten van een (heel vroeg lente)zonnetje en een ijskoud Hertogje, met nog steeds de Monaco om de pols.![]()
Cheers!![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien al heel lang bekend hier maar moet bekennen dat ik misschien niet vaak genoeg mee lees.
Op Gnomon is nu een mooie Sales gaande op een hoop modellen, zelf de 20 ATMOS Militaire Mk2 op de kop getikt. Met code Save 15, gaat er nog eens 15% van de prijs af. Ik zie deze modellen vooral rond de EUR 500 voorbijkomen (gebruikt) nu dus hagelnieuw te scoren voor zelfde prijs.
Zal de link ook even posten in het aanbiedingen draadje.
Oh. Ik lees net dat die aanbieding draad is gesloten. Bovenstaande post mag weg als deze in strijd is met reglementen!
Evengoed bedankt voor het melden Sjaak!
Ik zie alleen wel dat ze de “normale” prijs eerst omhoog hebben gegooid. Dus de korting is minder dan in 2025.
En vanuit UK rekening houden met +25% voor import en BTW. #LevendeEU!
Alleen zit Gnomon in Singapore en gaan ze vrij creatief om met de waarde die ze opgeven ![]()
Nou bij mij niet destijds… gewoon de staatskas gespekt
![]()
Dat heb ik zelf nog niet bij hen meegemaakt.
Het idee was om deze gelijk op een rubbertje te klappen, maar die mesh is veel te leuk om eraf te halen.