Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Jajaja……:joy:

3 likes

Squale 4 ever!! :laughing:

M’n Squale na lange tijd weer om. Maar voelt meteen weer vertrouwd :raised_hands:

15 likes

Artem Sailcloth?

1 like

Nee geen Artem. Helaas is hij helemaal onbedrukt, dus ik weet niet waar hij van is. Ik heb hem overgenomen bij een horloge. Wel heel jammer, want het is een super fijn bandje dus ik had er best nog één bij willen kopen.

Ik heb exact zo’n sailcloth via Oompie.

Wees blij. Wat een niet lekkere band voor een nog minder lekkere prijs vond ik dat…

Hij lijkt er wel erg op…

Exact :thinking: ben m volgens mij nog niet tegen gekomen

Goed dat ik heb weet… Vind ze wel mooi maar belachelijk duur !
Heb ze zelf van North. Iets minder padded mooie kwaliteit! Fijne strap. En normaal geprijsd.

Plaatje voor de sfeer :smile:

6 likes

Hele volksstammen vinden ze top, kan dus ook aan mij liggen.
Voor dat geld doe ik liever Diaboliq Paratrooper, zit mij veel lekkerder.

14 likes

Ja het is duidelijk dat Louis van de Canvas straps is… prima toch .
Dankzij jou ga ik waarschijnlijk een canvas strap voor de Bronze 1521 bestellen . Voor in de zomer

2 likes

Op tijd bestellen!

Het is nog geen zomer… Dat duurt nog wel even
Maar ik heb al wel een plaatje…

De groene is het plan omdat dat goed bij de indices past

10 likes

Cool!

1 like

De groene is door Louis goed gekeurd? ,:thinking: Want dat is wel belangrijk natuurlijk als Mr Canvas m goedkeurd

2 likes

:rofl: :rofl:

1 like

Ik blijf dit een heerlijke combi vinden!

5 likes

Ga je geen spijt van krijgen. Ik blijf hem prachtig vinden. (Sorry @louis ! )

16 likes

Echt geweldig! Heb al veel horloges gehad in mijn leven, maar dit is toch wel heel bijzonder hoor. Kan er niet echt een vinger op leggen, het klopt gewoon.

Ja hij is top. Als straks de zon er mooi op schijnt vind je er opeens weer nieuwe kleuren blauw in terug.

1 like

Moest gewoon 9 dagen bij lezen… En daarin geen enkele 1545 HF gezien dus bij deze en nog steeds op een foute strap, zodat fout mooi maakt :laughing: (vind ik):

18 likes

Ze zijn hier een beetje eenkennig Groll maar aan de andere kant, er zijn heel veel verschillende 1521 natuurlijk…
Plaatje voor de sfeer

Ik dacht vandaag, zal ik m ook eens op de Mesh zetten :thinking:

13 likes