Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Brrr ik ben echt allergisch voor Perlon, heb zooooveel vintage horloges in handen gehad waarvan de achterkant opgegeten is door een perlonband :face_with_peeking_eye:

3 likes

Haha, dat zal hier wel meevallen. Die gaat er in de zomer 3 of 4 weken op en dan weer een jaar de kast in.

1 like

Art, ten eerste vind ik het (de kleur) niet mooi. Maar Koop dan een 2 piece Eulit perlon dan beschadigd je Squale niet. Dat zou zonde zijn!!
Maar goed, mijn mening en smaken verschillen…

1 like

Goede tip! Ga ik eens naar kijken. Qua kleur, tja … zoveel mensen zoveel smaken :slight_smile:

Denk je echt dat de kast beschadigd na een paar weekjes perlon? Ik heb dat echt nog nooit eerder gehoord. Dan moet het er echt dag en nacht en jaar na jaar opzitten toch?

1 like

Ik denk het wel ja… En dat wil je niet! Ik ben erg gecharmeerd van jou blasted met Squale gravure op de kast. Perlon draagt wel lekker denk ik.
Maar ik heb nu de Ocarat om met een HGP/Wolbrook Tropic met gaatjes en dat is de fijnste combinatie tot nu toe bij mij.
Heel apart dat een bandje zo kan verschillen in draagcomfort.

10 likes

Volgens mij heb je perlon en perlon.
De keiharde onaangename troep, daar zou je kast wel eens door gepolijst kunnen worden aan de achterkant. Maar ik heb ook wel zachtere varianten gezien, beter voor het draagcomfort en je horloge.

2 likes

100%

2 likes

De basis is altijd full steel, vanaf daar kan je alle kanten op.

12 likes

Oké, say no more, die gaat eraf :sweat_smile:

3 likes

En vlug een beetje!!! Laat dit de eerste en laatste keer zijn geweest!!! :wink:

3 likes

Jaaaa! Glimmen!!!

1 like

Hoi Squalistaas :sunglasses::parasol_on_ground::tropical_drink: nog een vakantie groet.

17 likes

Heel tof Techie :ok_hand::ok_hand::star_struck::star_struck:

1 like

Vermaak je Dan ! :heavy_check_mark::+1:

1 like

Voelt toch anders met 3 graden

15 likes

Een klein beetje zomer, om je pols! :sunny: :parasol_on_ground: :sunglasses:

Fijne zondag iedereen! Lekker naar buiten allemaal :yum:

12 likes

Tis heerlijk buiten.
Kleurtje is ook lekker