Brrr ik ben echt allergisch voor Perlon, heb zooooveel vintage horloges in handen gehad waarvan de achterkant opgegeten is door een perlonband ![]()
Haha, dat zal hier wel meevallen. Die gaat er in de zomer 3 of 4 weken op en dan weer een jaar de kast in.
Art, ten eerste vind ik het (de kleur) niet mooi. Maar Koop dan een 2 piece Eulit perlon dan beschadigd je Squale niet. Dat zou zonde zijn!!
Maar goed, mijn mening en smaken verschillen…
Goede tip! Ga ik eens naar kijken. Qua kleur, tja … zoveel mensen zoveel smaken ![]()
Denk je echt dat de kast beschadigd na een paar weekjes perlon? Ik heb dat echt nog nooit eerder gehoord. Dan moet het er echt dag en nacht en jaar na jaar opzitten toch?
Ik denk het wel ja… En dat wil je niet! Ik ben erg gecharmeerd van jou blasted met Squale gravure op de kast. Perlon draagt wel lekker denk ik.
Maar ik heb nu de Ocarat om met een HGP/Wolbrook Tropic met gaatjes en dat is de fijnste combinatie tot nu toe bij mij.
Heel apart dat een bandje zo kan verschillen in draagcomfort.
Volgens mij heb je perlon en perlon.
De keiharde onaangename troep, daar zou je kast wel eens door gepolijst kunnen worden aan de achterkant. Maar ik heb ook wel zachtere varianten gezien, beter voor het draagcomfort en je horloge.
100%
Oké, say no more, die gaat eraf ![]()
En vlug een beetje!!! Laat dit de eerste en laatste keer zijn geweest!!! ![]()
Jaaaa! Glimmen!!!
Heel tof Techie ![]()
![]()
![]()
![]()
Vermaak je Dan ! ![]()
![]()
Thanks ![]()
Een klein beetje zomer, om je pols!
![]()