Wat een plaat die Sole Cascante he
Die moet je in het echt zien. Zooo mooi in de zon! @TKH draagt m niet voor niets zo vaak…
En dan te bedenken dat het mn goedkoopste Squale is…
Ja, dit is ook echt een topper
Dit is toch (ook) een ‘Gnomon exclusive’ ?
Mocht die niet bevallen; let me know ![]()
Daar ben ik weer! ![]()
Mijn jongste aanwinst, deze 1521 Marina Militare liep niet helemaal lekker en dus moest er iets gebeuren. Vond ik.
Vandaag even naar @PeterLC geweest en hij heeft de boel voor mij opgelost, althans dat zie ik morgen en verder
… ik heb er overigens wel alle vertrouwen in dat het 'ie helemaal goed loopt. Op de timegrapher zagen we op één stand gelijk al dat 'ie dik 18 seconden voor liep, met overigens een goede amplitude en geen beat errors. Nadat Peter er klaar mee was waren alle waarden helemaal keurig en dat geeft vertrouwen voor een strak lopend uurwerk! Blij mee.
Oh enne, gelukkig hebben we de klusfoto’s nog (door Peter gemaakt) …
@PeterLC, bedankt enne jij kan vast beter uitleggen wat je gedaan hebt. ![]()
Bedankt voor het delen! Interessant om te zien! Ben wel benieuwd naar @PeterLC zijn verhaal wat er nu mis was ![]()
Peter heeft het me wel uitgelegd maar omdat ik er echt nul verstand van heb, is het niet helemaal bij me doorgedrongen. Hij heeft in ieder geval wel verstand van!
Ja dit is echt een model wat niet overkomt op de foto!!
Ik word ook echt zo vrolijk van dat horloge ![]()
@junior, aan de “schroevendraaier” te zien heeft hij de etachron afgesteld, nu sluit de spiraal er beter in en heeft hij minder positionele verschillen?
Ow …

… ik ga even opzoeken waar je het over hebt! Overigens klinkt dit als hetgeen ik ook van Peter heb gehoord. Nu nog even begrijpen. ![]()
Kijk nu komen we ergens ![]()
Misschien is het een idee om een gezocht topic te openen? Zo heb ik de mijne ook verkregen; die stond niet ‘openbaar te koop’ maar werd me wel aangeboden dankzij mijn topic.
Yes
De jouwe is ook gaaf! Ik zou haast ook zo een bandje gaan kopen…
Truste…
En al de eerste resultaten uit de praktijk binnen? Mijn blasted uit 2015 is destijds ook nagekeken door Peter en loopt -1.7 met dragen. Dus meer dan tevreden. ![]()
Na 2 weken COSC was het wel weer tijd voor de groene glimmerd ![]()
En ik zal het nog een keer zeggen voor alle kroeggangers die verkeerd hebben gestemd: een polished is gewoon het mooist
(vind ik dan)