Ik vind het leuk om te zien hoe verschillend er gedacht wordt over het aantal horloges dat een ieder hier bezit/wil bezitten. Ik wil ook niet heel veel horloges (ik heb er 7) maar bij mij is het belangrijk dat elk horloge volledig z’n eigen identiteit en vaak ook een eigen kleurstelling heeft. De één op staal, de ander op leer, de Squale op (meestal) rubber. Ik was al heel lang geïnteresseerd in Squale en ben blij dat ik er één heb, maar ik hoef geen 2e, dat zou dan weer totaal iets anders worden.
Het zou eigenlijk Hotel California moeten heten hier…
Die blauwe gestraalde is echt mijn favoriet…
Lekkere out of the box Combi ![]()
![]()
![]()
Goeie kleurencombi! Lekker zomers! Geniet ervan!
![]()
Man, waar gaat dit over! Drie horloges! Dat is geen gedoe! Weet je wat een gedoe is? In een huis wonen met alleen maar vrouwen!
![]()
Maareh, gaat die Pelagos er toch weer uit, dan?
Je weet zelf ook wel welke eruit gaat. ![]()
En er over een dikke maand weer terug inkomt. ![]()
Nou nou nou……![]()
Nee, ik weiger gewoon te geloven dat @junior zo wispelturig is dat de Squale er, na al die moeite, alweer uitgaat. Dat trek ik gewoon even niet hoor, Remco! ![]()
Ik beroep mij graag op mijn zwijgrecht … ![]()
![]()
![]()
Overigens heb ik nog helemaal niks besloten!
Ja maar Ed, nu maak je het jouw emotie. Het gaat nu om @junior , hij staat voor grote beslissingen. Help hem een beetje.
Zou een coachingscursus iets voor mij zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me gewoon erg betrokken bij het reilen en zeilen binnen de Squale kroeg en van de stamgasten, aldaar. ![]()
Remco mag me altijd een berichtje sturen, om even te sparren. En dat weet ie. ![]()
Ik zie het helemaal voor me, @louis
![]()
![]()
Volgens mij ben je al heel ver ![]()
My 2 cents, een collectie van 3 kan toch niet teveel zijn? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar onrust van krijgt. ![]()
Bij jou komen we later nog wel terug, met die toevoegingen van de ene klapper na de andere. Dat ging ook even te snel hoor meneer. ![]()
Uh-oh…

![]()