De originele.
Thanks voor je antwoord! Twijfel om die erbij te halen…
. Maar hij is ook mooi zoals hij is!
In mijn ideale optiek is de Bezel ook een soort groen , de zwarte popt behoorlijk op de diameter, je kan wel leuk een combi vormen met een zwarte strap …
Een Bezel in de kleur van de Dial is rustiger en meer 1 geheel en neigt meer naar de Cosc.
Maar goed, hij is zoals die is en ik laat het zo
Wat een verschil, tof geworden hoor!
Heel mooi die lichtblauwe band erbij @TagEd ! Past mooi bij de secondewijzer.
Daar is over nagedacht!
Thanks, mannen! In het echt zijn zowel band als secondewijzer, net iets meer richting turquoise. Foto laat ze idd meer richting lichtblauw lijken. Maar idd heel bewust bedacht en uitgekozen voor de mooie zomerdagen!![]()
Topper Ed. Wat voor bandje is het?
Een echte, originele Ali.
Geloof ik iets van een tientje voor betaald. Maar voelt kwalitatief helemaal prima.
![]()
Zijn hier ook leden die de Certina DS PH1000 hebben gehad? Kijk al tijden met een schuin oog naar dit model en vraag me af of er ervaringen zijn met vergelijking tot de 1521 (maatvoering)
@Reginald_Forman daar heb ik ook al eens vaker naar gekeken. Vind m heerlijk vintage en ondergewaardeerd… ze zijn er toch in verschillende uitvoeringen? ![]()
Toevallig laatst omgehad van iemand anders, om de pols oogt hij echt veel subtieler dan op de foto’s ![]()
Ja er is een blauwe en zwarte. De zwarte vind ik toch wel erg gaaf. Heeft een tijdje een te koop gestaan hier op het forum maar heb toen niet doorgepakt.
Heb je daar toevallig ook een foto van genomen ![]()
![]()
Maar je hebt ze toch ook in de 500m uitvoering? ![]()
Dat is een ander model.
Okay…
Hahah toevallig niet, maar was de blauwe/zeegroene.
Omdat de bezel conisch is oogt hij iets minder massief dan de 1521.
Dat vermoeden had ik ook wel, maar mooi om dat bevestigd te krijgen. Thanks ![]()