Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

14 likes

Let the sun shine!

12 likes

:ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Ik ben geen geleerde :nerd_face: maar mijn Squale heeft ook een zwarte ‘bezel’ en ik vind het voordeel hiervan dat het horloge goed combineert met een zwarte band. Dat zeggende heb ik ‘m nog maar 1 keer op een zwarte band gedragen :rofl:

4 likes

9 likes

Mooi zeg. Die 1521 komt er nog wel een keer. Voor nu nog steeds deze om:

9 likes

Ja een 1521 kan er zeker naast als je een HFLE hebt :ok_hand: Wel een lekker bandje zeg. Echt een top-zomerse combinatie :raised_hands:

1 like

Zwart is inderdaad altijd goed, ook met een blauwe bezel :grin: alleen deze band is (army) groen.

Toevallig weet ik hoe stijlvol @Gup eruit ziet, dus als die zegt dat het kan dan zal het wel goed zijn :crazy_face:

3 likes

Mijn (C24 particuliere…) NA is zojuist geland.

• Iets van gekke aanslag bij 12u;
  • Een moeizaam roterende lunette.

Gekocht als “ongedragen” maar particulier dus uiteraard uitgegaan van “zeer goede staat” , en afgezien van bovenstaande twee mankementen mag hij die titel ook dragen.

Nu ben ik toch ontstemd, ik mag hem van verkoper terugsturen. Zit dit eruit als iets dat gemakkelijk te verhelpen is? Idealiter knap ik dit op en draag ik het horloge vervolgens met plezier, maar ik vrees dat retourneren de meest veilige optie is.

Graag jullie meningen :pray:

7 likes

Lijkt wel op roest, maar zit toch langs de hele rehaut tot aan beneden?

Of zit het tussen de bezel en het glas? Het is (voor mij) niet goed zichtbaar op de foto. Dan zou je het nog kunnen proberen schoon te maken.

Maar als dit ín de kast zit zou ik hem linea recta terugsturen :sweat_smile:

1 like

Vandaag een heel gaaf grottenstelsel bezocht.

Daarna heerlijk gelunched bij een authentiek Grieks restaurantje, middenin een heel pittoresk dorpje.

En nu net, na een best inspannende terugrit door de bergen weer, even chillen met de airco aan en een ijskoude Mythos. Yamas, mensen!:beers:

17 likes

Ja ik heb diezelfde twijfel. Als ik de bezel eraf kan wippen, schoonmaken en horloge is als nieuw, dan hou ik hem. Maar dat is inderdaad exact de vraag waarmee ik zit. Vandaar hoop ik op wat expertise hier.

Ik zou 'm terugsturen en op zoek gaan naar een echt nette/gavere en hier desnoods iets meer voor uitgeven.

4 likes

Dat zou niet zo’n probleem moeten zijn. Maar jij kunt toch wel zien of het ónder het glas zit of erop? Ik denk eronder, dan zou het nog steeds niet zo moeilijk zijn om het schoon te (laten) maken maar dan zou ik me meer zorgen maken waar die zooi ín je kast vandaan komt :crazy_face: :sweat_smile:

Maar dit is echt iets voor knutselkoning @TKH

Ik stuurde hem gewoon terug als dat kon :wink:

2 likes

Het is particulier aangekocht dus ik heb geen “recht” op een retour, verkoper biedt net via C24 al 300€ korting ter herstel, wat mij des te meer overtuigd maakt dat het probleem er al was. Ik heb inderdaad net de wens voor een retour uitgesproken, kijken wat er gebeurt.

Edit: inderdaad akkoord op een retour - lesje weer geleerd deze week :person_tipping_hand:

2 likes

Zou hem ook retour doen. Goede keuze.

Middag proostje:

9 likes

:zipper_mouth_face:

1 like

Geluk zeg!! Welke gek verkoopt er nou een horloge met zoveel zichtbare roest :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Misschien was het dezelfde verkoper als van je Wolbrook bandje? :sweat_smile:

3 likes

@TKH kan er nog steeds slecht van slapen denk ik dus herinner hem er niet aan. :joy:

3 likes