Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Zeker wel, lag erbij op een groene Erika’s! Fantastisch horloge voor de zomer, zit inmiddels ook al sinds maart in de rotatie :ok_hand:

16 likes

Ja ik had er zeker een mooie lichtblauwe bijgehaald als ik jou was. Top combi

Sky Blue Tropic Rubber Strap – Wolbrook Watches

3 likes

Deze zijn fantastisch, ik heb de oranje en zwarte liggen. Niet zo immens lang, heel erg soepel :clap:

2 likes

Lekker man, gefeliciteerd :raised_hands::orange_heart::muscle:

1 like

Die kan je wel hebben. Want dit is juist een relatief klein model. Volgens mij maar 40mm.

Aha tof! Dat is me even ontgaan in al het geweld :smile: Maar leuk model is het! Dezelfde als @TagEd :ok_hand:

3 likes

En binnenkort weer de 3halen 2 betalen actie

2 likes

Yes! Ik heb 'm ook Ʃn toevallig ook nog om vandaag! SqualeFull-lume FTW! :muscle: :sunglasses: :shark:
Een van mijn dochters heeft vanochtend een surfclinic, met school en ik mag dus, na de lunch, even naar het strand, om haar op te halen. En deze 1521 is natuurlijk de perfect uitrusting, daarvoor! :sunny: :ocean: :+1: :wink:

15 likes

De Carrera was jou persoonlijke Vaderdag cadeau van/voor jezelf :smile::blush:

1 like

Altijd weer een feestje om te dragen en/of gewoon een beetje naar te kijken… :pray: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Thanks mannen :+1: zin in :grin:

Dat zou geen enkel probleem moeten zijn, deze is nog een stukje compacter dan een 1521 :wink:

3 likes

Lekker man :facepunch:t2: gefeliciteerd.

1 like

TL;DR Doxa mooi, Squale iets goedkoper, nee nog niks gekocht

Ik wil nog altijd een keer een ā€œcarbonā€ horloge toevoegen. Die van Doxa vind in onwijs tof, maar ook onwijs duur. :smiling_face_with_tear: En nu is het carbon model bij Squale al een stuk beter geprijsd. Dat is het model T-183.

Al een tijdje heb ik deze hieronder op de korrel, van een Italiaan op Chrono. Op zich een nette prijs en het horloge is in nette staat, maar ik heb nu toch de knoop doorgehakt dat ik de nieuwere T-183 met de carbon dial en bezel iets sprekender vind. In eerste instantie wist ik niet dat er 2 varianten van zijn, maar nu weet ik dus wel welke ik Ʃcht mooi vindt. Dus maar weer even op mijn handen gaan zitten en wachten tot het bewuste model voorbij komt. :nerd_face:

13 likes

Hee leuk! Ik heb er op de zelfde manier mee bezig geweest maar geen knopen doorgehakt…

Plaatje voor de sfeer :smile:


Onda tralalaa :sweat_smile:

16 likes

Ik ken nog wel iemand met een Aquaracer in Carbon :wink:

3 likes

Tag die dan even :smirk:

Weet jij nog wie dat was @TagEd ?

3 likes


30 graden is code oranje!

18 likes

Prachtige foto! :star_struck:

1 like

Nadeel van het bezitten van zo’n leuke Squale, ik draag m’n andere horloges bijna niet (nou is het ook wel hoog zomer…. :sunny:)

Maar deze topper gaat straks gewoon weer van de pols om plaats te maken voor m’n zeer gewaardeerde Fumoso :wink:

12 likes

Ja, lekker hoor :orange_circle: :large_blue_circle:

1 like