Zeker wel, lag erbij op een groene Erikaās! Fantastisch horloge voor de zomer, zit inmiddels ook al sinds maart in de rotatie ![]()
Ja ik had er zeker een mooie lichtblauwe bijgehaald als ik jou was. Top combi
Deze zijn fantastisch, ik heb de oranje en zwarte liggen. Niet zo immens lang, heel erg soepel ![]()
Lekker man, gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
Die kan je wel hebben. Want dit is juist een relatief klein model. Volgens mij maar 40mm.
Aha tof! Dat is me even ontgaan in al het geweld
Maar leuk model is het! Dezelfde als @TagEd ![]()
En binnenkort weer de 3halen 2 betalen actie
Yes! Ik heb 'm ook Ʃn toevallig ook nog om vandaag! SqualeFull-lume FTW!
![]()
Een van mijn dochters heeft vanochtend een surfclinic, met school en ik mag dus, na de lunch, even naar het strand, om haar op te halen. En deze 1521 is natuurlijk de perfect uitrusting, daarvoor!
![]()
WOTD is mijn toch wel persoonlijke favoriet, de glassbox Carrera.
De Carrera was jou persoonlijke Vaderdag cadeau van/voor jezelf ![]()
![]()
Altijd weer een feestje om te dragen en/of gewoon een beetje naar te kijkenā¦
![]()
Leuk hoor! Gefeliciteerd Vrieskou
Lekker, man! Congratulazioni!
![]()
lekker hoor ! top 2001 zo !
Congratulations
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Lekker man, gefeliciteerd
Thanks mannen
zin in ![]()
Ik weet alleen niet of mijn 17cm polsje dit model ākan hebbenā
Dat zou geen enkel probleem moeten zijn, deze is nog een stukje compacter dan een 1521 ![]()
Lekker man
gefeliciteerd.
TL;DR Doxa mooi, Squale iets goedkoper, nee nog niks gekocht
Ik wil nog altijd een keer een ācarbonā horloge toevoegen. Die van Doxa vind in onwijs tof, maar ook onwijs duur.
En nu is het carbon model bij Squale al een stuk beter geprijsd. Dat is het model T-183.
Al een tijdje heb ik deze hieronder op de korrel, van een Italiaan op Chrono. Op zich een nette prijs en het horloge is in nette staat, maar ik heb nu toch de knoop doorgehakt dat ik de nieuwere T-183 met de carbon dial en bezel iets sprekender vind. In eerste instantie wist ik niet dat er 2 varianten van zijn, maar nu weet ik dus wel welke ik Ʃcht mooi vindt. Dus maar weer even op mijn handen gaan zitten en wachten tot het bewuste model voorbij komt. ![]()
Hee leuk! Ik heb er op de zelfde manier mee bezig geweest maar geen knopen doorgehaktā¦
Plaatje voor de sfeer ![]()
Onda tralalaa
Ik ken nog wel iemand met een Aquaracer in Carbon ![]()
Tag die dan even ![]()
Prachtige foto! ![]()
Nadeel van het bezitten van zoān leuke Squale, ik draag mān andere horloges bijna niet (nou is het ook wel hoog zomerā¦.
)
Maar deze topper gaat straks gewoon weer van de pols om plaats te maken voor mān zeer gewaardeerde Fumoso ![]()
Ja, lekker hoor
![]()







