Hmmz ![]()
Geen plaatje voor de sfeer⦠![]()
Ik wilde eerst āop en top Italiaansā schrijven, dat komt meer in de buurt van Gay looking ![]()
Ik dacht dat ik sterk genoeg was om m te verkopen⦠Maar dan kom jij met je berichtjeā¦
Toch maar overstag gegaan?
Tip voor iedereen die iets heeft met Indonesiƫ!
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zoān 50%, dus ga in oktober weer een maandje naar het moederland ![]()
![]()
Overigens dat zorgt wel voor een dilemma: welk horloge neem ik mee of schaf ik nog aan? ![]()
De Green Ray meenemen voelt toch als iets te risky voor het vele reizen en surfenā¦
Misschien een classic G-Shock (DW-5600 serie), een kleinere Citizen duiker (EO2021-05L bijv) of een leuke HGP (Commando of chrono mecaquartz) zijn wel kanshebbers als ik iets aan ga schaffen.
Ik zou daar lekker een Thailand LE van Seiko kopen. Die zijn in Indo wel goed te krijgen, volgens mij.
De Green Ray meenemen voelt toch als iets te risky voor het vele reizen en surfenā¦
De Green Ray 50Atmos te risky? Dat horologe is gemaakt voor vakanties!!
![]()
Ik zou daar lekker een Thailand LE van Seiko kopen. Die zijn in Indo wel goed te krijgen, volgens mij.
Als vakantie aanschaf zeker een idee!
De Green Ray 50Atmos te risky? Dat horologe is gemaakt voor vakanties!!
![]()
Ja I know, maar ben zuinig op mān spullen en daar zit het hem voor mij in ![]()
Yep, maar hij is nog niet wegā¦
ga in oktober weer een maandje naar het moederland
Heerlijk, man! ![]()
Ik had de laatste keer een Squale mee voor het snorkelen, hiken, etc. en een vintage TAG Heuertje voor de minder ruige momenten. We gaan komend jaar weer en denk erover om dan alleen een HGPtje mee te nemen. Omdat ik me dan verder nergens zorgen hoef te maken. Aan de andere kant is een maand hetzelfde horloge wel Ʃrg lang, vind ik dan.
Nou ja, ik heb nog even tijd. ![]()
Ja I know, maar ben zuinig op mān spullen en daar zit het hem voor mij in
Ja snap ik ook wel. Heb ik ook wel met de duurdere horloges⦠maar toch zou ik zoān Squale juist wel doen. Omdat die niet de wereld kost en het heel leuk is om op terug te kijken. Want iedere keer als je weer naar je horloge kijkt denk je aan die toffe vakantie. ![]()
Yep, maar hij is nog niet wegā¦
Poeh, je bent flink aan het snijden in de collectie zie ik Techie.
Omdat ik me dan verder nergens zorgen hoef te maken.
Ja precies ditā¦
Aan de andere kant is een maand hetzelfde horloge wel Ʃrg lang, vind ik dan.
En ditā¦
ik heb nog even tijd.
En ook dit⦠![]()
![]()
![]()
Want iedere keer als je weer naar je horloge kijkt denk je aan die toffe vakantie.
Ja, dat is zeker zo. Daarom had ik hem ook mee naar Engeland laatst.
Heb ik ook wel met de duurdere horloges⦠maar toch zou ik zoān Squale juist wel doen.
De Squale is voor mij (vooralsnog) onderdeel van de duurdere horloges in de collectie ![]()
Diplomauitreiking van de jongste
Gefeliciteerd man!! Mooie prestatie ![]()
![]()
Dit is toch wel een top combo hoor⦠ik zou bijnaā¦
Thanks, Gup! ![]()