Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Haha thx! Was eigenlijk op zoek naar de stalen variant vanwege de oranje minutenwijzer die ik zo gaaf eruit vind springen. Maar dacht laat ik deze twotone ook eens een kans geven et voila! M’n ex hieronder, ook al twee keer gehad maar nu wederom lastig te vinden.

Nb. Deze band was een afgekeurd experiment :face_with_peeking_eye:

15 likes

Mocht je die rechtse ooit wegdoen, stuur maar een pb :heart_eyes:

Lijkt me mooi om ze in beide uitvoeringen te hebben.

3 likes

Ja klopt inderdaad

15 likes

Super vet :ok_hand: die mag wel wat vaker voorbij komen :smile:

5 likes

Wat was er loos dan? :thinking:

De spanning loopt op! :smile:

5 likes

2024 :laughing:

Die slaagde niet voor z’n 10bar zwemdiploma :crazy_face:

Met een nieuwe dekselpakking haalde ie het in de herkansing wel :ok_hand:

6 likes

Dat valt me wel een beetje tegen (van Squale). :see_no_evil:

2 likes

Ik begin steeds meer vraagtekens te zetten bij de kwaliteitscontrole van het huidige Squale. :face_with_monocle: Doet blijkbaar niet onder voor Seiko. En die is ook niet altijd even goed. :face_holding_back_tears:

3 likes

Hmm ja maar je weet ook nooit zeker (tenzij je hem nieuw koopt, en zelfs dan eigenlijk niet :sweat_smile:) of ie niet al duuzend keer open is geweest :man_shrugging:

1 like

Retro vibes met de Squale Medium Diver NOS case van AWCo. Lichtste horloge dat ik ooit heb gehad

16 likes

Kan natuurlijk zomaar inderdaad dat een knutselaars het uurwerk wel even zelf heeft afgeregeld. Hij liep wel keurig op tijd. :+1::smile:

1 like

Gefeliciteerd mannen! Leuk!

@Joshido die 1545 is ook lekker!

Hee, jij denkt net zoals ik :grin:

Nice! Nieuw gekocht? Hoeveel Squale heb je dan?

Leuk! Gefeliciteerd met!

Oh en goeie smorgs :smile:

15 likes

Dat dus. En dan is ook de (eventuele) garantie niet meer van toepassing. Lekker dichtlaten, dus en evt. afregelen onder garantie laten doen, door het merk. Misschien een beetje omslachtig. Maar je wil geen water in je horloge en dan ook nog geen garantie…
image

2 likes

Als ik de ervaringen zo hoor dat is dat bij TAG Heuer prima geregeld, maar bij Squale wordt er in de aftersales nog wel een hoop gerommeld…

1 like

Ik heb ooit mijn 1545 naar Squale gestuurd en daarna ging ie nog even terug naar @PeterLC omdat ie te snel liep na terugkomst. Wat daar allemaal van stofjes ed was achtergelaten :open_mouth:. Je zou bijna ieder jaar een service moeten laten doen, als je het niet weet.

3 likes

Nou ja,

is natuurlijk niet nodig. Maar, ieder jaar op WR (laten) testen vind ík een goed idee. Kost weinig en bespaart je mogelijk een hoop gedoe. :person_shrugging:

3 likes

Dank je maar hij is niet nieuw!
Wel erg tof ding hoor

Maar overweeg ‘m zelfs te flippen want wil weer een Seiko duikertje….

2 likes

Gewoon lekker houden, als ie in goede staat is en daar lijkt 't wel op. Zijn niet heel makkelijk weer te vinden en leveren tegelijkertijd niet echt (veel) geld op. Seiko duiker erbij kopen. Of niet. Dit is veel specialer en Seiko koop en zie je overal. Prima spul; heb er veel gehad. Maar niet bijzonder ofzo. Nou ja, mijn mening. :person_shrugging: :wink:

2 likes

Hij is inderdaad vrij zeldzaam…!

1 like

Mee eens :raising_hand_man:

1 like