Haha thx! Was eigenlijk op zoek naar de stalen variant vanwege de oranje minutenwijzer die ik zo gaaf eruit vind springen. Maar dacht laat ik deze twotone ook eens een kans geven et voila! M’n ex hieronder, ook al twee keer gehad maar nu wederom lastig te vinden.
Ik begin steeds meer vraagtekens te zetten bij de kwaliteitscontrole van het huidige Squale. Doet blijkbaar niet onder voor Seiko. En die is ook niet altijd even goed.
Dat dus. En dan is ook de (eventuele) garantie niet meer van toepassing. Lekker dichtlaten, dus en evt. afregelen onder garantie laten doen, door het merk. Misschien een beetje omslachtig. Maar je wil geen water in je horloge en dan ook nog geen garantie…
Ik heb ooit mijn 1545 naar Squale gestuurd en daarna ging ie nog even terug naar @PeterLC omdat ie te snel liep na terugkomst. Wat daar allemaal van stofjes ed was achtergelaten . Je zou bijna ieder jaar een service moeten laten doen, als je het niet weet.
Gewoon lekker houden, als ie in goede staat is en daar lijkt 't wel op. Zijn niet heel makkelijk weer te vinden en leveren tegelijkertijd niet echt (veel) geld op. Seiko duiker erbij kopen. Of niet. Dit is veel specialer en Seiko koop en zie je overal. Prima spul; heb er veel gehad. Maar niet bijzonder ofzo. Nou ja, mijn mening.