Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ja, dat is echt insane!

1 like

Ook hier gefeliciteerd @Lang :partying_face:

15 likes

Ik draag hem niet vaak maar het is mijn eerste Squale die ik kocht en Quartz wat dan toch wel makkelijk is als ik hem weer eens pak.
Als ik hem ooit wegdoe heb ik belooft om Remco @junior eerst te berichten maar je staat als tweede genoteerd.

Ja was een leuk ding inderdaad maar is snel weer vertrokken, heb hem bij Jaap ingeruild toen en heb een vermoeden dat @TKH hem toen heeft opgepikt?

Ja bij Zironi zelf, had hem al een tijdje in mijn winkelwagen en was hem eigenlijk vergeten. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt een aantal weken geleden.

Heb momenteel alleen deze nog en de 1553. De rest is allemaal vertrokken.
Ik zag dat je zelf ook flink aan het uitdunnen bent met de collectie? Die bronze 1521 is ook wel heel gaaf!

Fijn weekend allemaal!

14 likes

@Lang , gefeliciteerd met je verjaardag en je HFLE 2024 :beers: :beers: :beers:

2 likes

Thanks @louis !

En thanks @Frisheid !

Nee mijn 1545 Ferrovia heb ik nieuw bij Gnomon gekocht :+1:t2:
Samen met de 1521 Sole Cascante :sweat_smile:

Maar die Zironi is wel eeeerg lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Inmiddels mag je @Edwindegraaf promoveren tot koploper dezes! Maar wel lief dat ik nog op het dibs lijstje stond en ja, het is een ontzettend leuke quartz-uitvoering Edwin. :slight_smile:

Gefeliciteerd man! Super met geboortejaar

1 like

Avondwissel:

16 likes

Gade weer schatzoeken maat?

12 likes

Nee beetje de macho uithangen in huis :muscle:t2:

4 likes

Deze vanmiddag bij een leuke hf’er opgehaald. Het is natuurlijk een hommage maar ik was op zoek naar een kast en band en nh35 los maar dit bleek een stuk goedkoper. Hij dient voor een stone dial projectje welke ik wil doen…. Spannend :man_health_worker::xray::stethoscope:

6 likes

Tof, ben benieuwd :thinking:

1 like

Wil een stone dial doen zonder markers maar met datum. En dan een custom logo/naam op de dial… maar ben nog twijfelend over welke steen t mooiste is

3 likes

Lijkt mij een leuk idee Stef :ok_hand:t2:

2 likes

Ben nu al blij :slightly_smiling_face:.
En heb hem nog niet eens, kan je nagaan…:joy:

1 like

Ik moest even 2 keer kijken Stef. De 1601 doet mij altijd iets. Dacht even dat je die ergens has opgepikt :star_struck:

1 like

Hey!

Ik wil mijn SQUALE 1521 50 ATMOS SECRET verkopen om een andere Squale te kopen.
Ik heb nog net geen verkoop rechten, maar wilde het nog wel even via het forum vermelden voordat hij op marktplaats terecht komt :slightly_smiling_face:.

11 likes

Het is overigens de donker blauwe versie😎

1 like

De ex van @Royce ?