Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Morning!

16 likes

Goedemorgen!

16 likes

Gezien Ja. Ook prachtige klok. Ik hou hem even in mn achterhoofd maar voor nu hou ik het even bij een 1521…

2 likes

Goede keuze :+1:t3:

En goedemorgen!

16 likes

Morning morning :raised_hands:

Ik heb iets incoming… en het is een SQUALE!! :grin:

13 likes

Spannend!!

1 like

Goeiedag zeg! Jij gaat ook maar door hè :smile:
Congratulations alvast!

Weten jullie hoe lang het geleden is dat ik een horloge kocht? :thinking:
Heeeeel erg lang!

Oh en goeie smorges :smile:
En ik draag nu de Palomblabla…
Geen foto want jullie weten hoe die eruit ziet :laughing:

2 likes

Nog een shoutout is op zijn plaats, dit keer is ie voor @Gup die ervoor heeft gezorgd dat beide 1521’s op oranje mee kunnen op vakantie :ok_hand:t3: :partying_face:

Nu nog even bedenken welke op welke band :crazy_face:

15 likes

Noice!
Maarre groene plaat met een oranje band, ziet dat er een beetje uit?

1 like

Altijd goed! Ben benieuwd!

Mja, na rond eind vorig jaar en begin dit jaar nogal los te zijn gegaan, is het voor mij ook alweer effe geleden. Zit nog wel 'ns te kijken hoor: misschien (toch) de aankomende, nieuwe HGP, maar zeker ook de nieuwe Seamaster PO. Wat een snoepje is dat toch! :smiling_face_with_three_hearts: En het is ook zo leuk om op zoek/jacht te zijn en dan iets te kopen! Heerlijk! Word al excited van de gedachte.
Pure Excitement GIFs - Find & Share on GIPHY
O.k., ik hou nu op. Anders ga ik nog gekke dingen posten of doen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Daar gaan we zo achter komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Beetje glimmend toevallig? :wink:

Staat vast prima die groene ook op oranje. Die ‘summit’ kan ik aanraden, vind ik zelf erg fijn dragen, maar de tropic is wat lekkerder met 35graden.

2 likes

Wel een heel fors snoepje…….

Zeg het maar :man_shrugging:t3:

Dilemma blijft wel welke band aan welke 1521 :sweat_smile:

7 likes

Iemand al ervaring met de sub37? Vorige week gepast en blijft in mijn hoofd zitten, maar een BB54 is ook een serieuze kanshebber. Is vooral een vakantiehorloge en ik wil er onbezorgd mee om kunnen gaan zonder dat ik me al te druk maak over de waarde. Plaatje voor de aandacht

15 likes

Volgens mij niet :wink: ik vind hem wel top :ok_hand:t3: (maar duur, althans de adviesprijs)

Dan zou je in eerste instantie zeggen ga voor de goedkoopste van de twee (de Squale) maar ik denk eigenlijk dat een afgeragde BB54 minder afschrijft dan de Sub37 :sweat_smile: (uitgaande van de adviesprijs en de prijzen in het blauw hier)

O en;

13 likes

Nee… eigenlijk heel mat voor een Squale :crazy_face:

Vanavond de reveal! :raised_hands:

Wordt het ook niet weer eens tijd voor een Squale-GTG? Liefst op een leuke buitenlocatie. Op een zaterdag- of zondagmiddag. :sunglasses:

7 likes

Ik niet. Maar zwerft er niet een LE voorganger, hier ergens op HF, vraag ik aan de vaste kroeggangers of anyone who might know?

Ja, dan is de Squale natuurlijk verreweg de beste kandidaat. Niemand kent dat merk en de berovingskans is dus aanzienlijk kleiner en vervanging is ook een heel stuk betaalbaarder. Daarnaast vind ik het niet zo chic om met een duidelijk behoorlijk kostbaar horloge (enkele duizenden euro’s) rond te lopen in een land waar het jaarinkomen lager is dan dat. Maar goed, mijn persoonlijke mening. Weet natuurlijk niet waar je heengaat. Dat zou mijn keuze zijn, in ieder geval. :person_shrugging:

Lijkt me prima idee! Beetje goed aan te rijden, met de auto, goede parkeergelegenheid en toch wel liefst in de randstad.

2 likes

Ergens op een boot in de buurt van Zaandam?

5 likes

:grin: :+1:

1 like