Congratulations
. Heb je die op het forum gescoord hier?
Zo is ie wel weer erg lekker op het licht blauw hoor.
Kunnen jullie me misschien verder helpen? Ik ben op zoek naar een mooi sailcloth bandje. Ik heb er ooit een bij gekregen bij een Squale, en die is super comfortabel. Alleen ik heb geen idee waar die vandaan komt! Er staat niks op gedrukt en zelfs de gesp is vervangen voor een Squale-gesp.
Ik heb er al een keer een geprobeerd van Ali, maar dat viel toch tegen.
Ik had ook al zitten kijken op de site van WatchGecko. Dat zou misschien een goede optie zijn?
Ha grappig, je hebt gewoon nog een 1521 Super ![]()
Artem wil je!
Ja maar wat kosten die ook alweer? Ik denk 2/5 van een Squale. Ik zat meer aan 70 tot <100 euro te denken.
$102
(plus invoer vermoed ik)
Ik ben fan van North sailcloth!
Mooi, soepel verschillende lengtes verkrijgbaar, prima prijs vooral als je er 2 koopt. Dan nl geen verzendkosten En 10 procent korting
Heb nog een nieuwe blauwe liggen die wel weg mag .
Plaatjes,
Thanks Erik! Dat ziet er precies uit wat ik zoek. En nog netjes geprijsd ook. ![]()
Ook bedankt voor je aanbod, maar ik zoek eigenlijk een zwarte. Dus ik ga gewoon zelf bestellen. ![]()
Ook zeker tof! En ziet er kwalitatief ook goed uit. ![]()
Ik vind nato’s erg lekker zo in de zomer. Ik krijg er altijd een vakantiegevoel van ![]()
Ik heb op Ali Express ook nog een goed adresje voor Nato. Is alleen in maar 4 Uni kleuren te krijgen.
Omgebouwd naar single pass
Vakantie gevoel is het hele jaar door prettig ![]()
Maar voor Erik eigenlijk alleen single pass Nato…
Ja kwaliteit van North is prima!
Is alleen een kleine aanbieder en jammer dat ze daardoor niet alles op voorraad hebben.
Zekers, alleen de blauwe verkocht.