Tis dat ik er al een heb… ![]()
![]()
Damn dit is wel echt een glimmende klatser!!
Hoe draagt de Matic in vergelijking met de 1521?
Ik ben nu een Matic op een veiling aan het volgen die over een paar dagen afloopt ![]()
Oh en even een wristshot natuurlijk:
@TKH
Wat dragen betreft merk ik weinig verschil met een 1521. De dikte, mede door het bolle glaasje is wel n dingetje. Maar dat bolle glaasje maakt m ook zo cool en hoort er gewoon bij.
Als je de bracelet vervangt door rubber of canvas
Liefst met een taper of verjonging aan de rand van de Strap, dan oogt dat ook minder bling en slanker.
Welke kleur ben je op aan het bieden?
De Chocolade versie is ook mooi, en zie je niet vaak! Vind m alleen niet zo makkelijk met bandjes
Nou hou ik op
Ja ik heb nu ook een 1521 met bol glas, echt super charmant!
Ik heb mijn ook op een donkerblauwe met zwarte bezel laten vallen. Die lichtblauwe vind ik echt vrolijk, maar misschien net een tintje te licht.
Of is deze niet lichter dan de 1521 Ocean?
De donker blauwe is ook mooi!
De licht blauwe is erg licht met Sunburst dus waarschijnlijk niet echt te vergelijken
Unpopular opinion in deze groep, geloof ik, maar ik vind de Matic echt wel een tandje groter dragen dan de 1521.
Ik ben met de meute aan het meebewegen richting kleinere maten, en voor mij is de 1521 nu dus wel de bovengrens geworden. Tussen de 39mm en 42mm is intussen zo’n beetje de range.
Dat gezegd hebbende: gewoon uitproberen, ik vind ze wel nog steeds mooi!
Dat is gewoon een feit
unpopular of niet ![]()
Dat dus.
Hahah nu heb ik dezelfde maat kinderpols als jij, dus ben benieuwd ![]()
Jij hebt alleen ook het gewicht dat daarbij hoort
hij is ‘gewoon’ draagbaar op een 17.5cm pols hoor maar hij is gewoon in alle opzichten wat groter (en zwaarder) dan een 1521
dat kun je al zien aan de specs ![]()
Het viel mij op een gegeven moment op dat ik weinig verschil ervaarde tussen de 1521 en Matic.
Toen nog eens speciaal op gelet, en wat betreft gewicht, voelen op en bewegen, merk ik weinig verschil. Denk dat het komt door mn pols.
Hoogte merk je wel natuurlijk
![]()
Grappig dat je dit zegt, ik heb m’n HFLE afgelopen jaar voor een paar dagen meegehad naar Praag terwijl ik hem niet veel draag verder. Iedere keer dat ik hem nu pak denk ik daar aan terug.

Sumo! Die zijn behoorlijk aan de maat, idd!![]()
![]()
Was relatief toch ![]()