Zou ik normaal gesproken niet doen, een suĆØde leer Nato op mān Squale, maar het past er wel aardig bij⦠![]()
Zonde, joh! Heerlijk vakantiehorloge (weet ik uit eigen ervaring)! Gewoon lekker houden!
(archieffoto)
En je hebt hem nog wel toch Ed? ![]()
Zeker! Mān laatste 1521. Toch wel een model dat ik als Squale-liefhebber graag in de collectie wil houden. Dus die blijft nog wel even. Meer om aan te geven dat ik op dit moment (nog) even niet tussen de palmen zit. Maar duurt niet lang meer.
![]()
Ziet er echt heel tof uit, zo op de foto, in ieder geval! ![]()
Yeah, man! Stef is tegenwoordig een horloge-entrepreneur! ![]()
Hier ook, hoor. Pretty much. Heb nog even getwijfeld over die nieuwe HGP X Au Vieux Campeur. Maar eigenlijk moet ik gewoon niet meer horloges kopen omdat ze simpelweg leuk en betaalbaar zijn.
Op mijn verlanglijstje, voor ooit, staan nog -misschien- een BB54, de nieuwe PO en nou ja, misschien nog een keer iets van mān favoriete merk, als zich iets leuks aandient. ![]()
Dat scheelt 3 kilo!
![]()
Iemand mag er morgen even naar Duitsland knorren om een NA op te halen ![]()
![]()
Leuk man!
Hele mooie! Net naar gekeken. Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
@Phoenix.bas is rubber Crafter Blue
Juistm @louis !
Gefeliciteerd met ![]()
kom maar door met de fotoās ![]()
Heel erg tof met die nato!![]()
Oeh tof!! Ik vind ām heel gaaf, benieuwd naar je fotoās en verhaal ![]()
Zeker omdat er āCrafter Blueā op de sluiting staatā¦? ![]()
Hahaha, het houd niet op hĆØ. Ben benieuwd!
Soms is het leven simpelā¦ā¦
Kunnen heel goed naastelkaar bestaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is ook een Icoon hĆØ! ![]()
![]()
Heb ik ook weleens naar gekeken zoiets maar ben niet op de hoogte van de diverse modellen in die serie
Trouwens, @Petteflet jij hebt volgens mij ook een aardige collectie ![]()
![]()
Ik geef gewoon ongevraagd antwoord ![]()
Volgens mij is de enige manier om korte stuk af te knippen. Dus het deel wat als onderste laag onder je horloge zit.
Let op: niet te kort want je wilt waar je knipt dichtbranden met aansteker.
Ook opletten dat je horloge nu van de band af kan glijden (als je alleen de band vastpakt).
Hopelijk is het duidelijk zo ![]()