Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Tof om te zien weer @TKH :star_struck:

2 likes

Hello Friends

20 likes

Nee ik ben er bang voor inderdaad!

2 likes

Mooi zomers :blue_heart: :white_heart:

2 likes

Is die nog steeds niet verkocht?? :thinking:

2 likes

Bang, bang?? Wees blij!! :joy:

Of wil je er nog 1? :sweat_smile:

2 likes

Nee :pleading_face:

1 like

Heb je dat ding zonder droogtest gelijk nat afgedrukt? Ballsy!

Wel een hele toffe aanwinst!

1 like

Lekker bezig! :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Valt mee hoor, ik heb de pakkingen (glas, kast en kroon) opnieuw ingevet. In dit type tester hang je het horloge eerst boven het water, dan pomp je de kamer op druk, wacht je 3 minuten, dan hang je hem in het water en laat je de druk wegvallen.

Is het horloge lek dan zit er 6 bar lucht in het horloge en als de druk wegvalt zie je belletjes verschijnen op het punt waar hij lekt. Zolang er nog restdruk in de horlogekast aanwezig is zal er dus geen water inkomen dus weer omhoog halen voordat de belletjes ophouden :joy:

Is hij dicht, dan zie je niks :+1:t2:

8 likes

IMG_0806

:rofl:

3 likes

Aha toffe info! Nooit geweten. Ik dacht altijd dat belletjes al betekende dat hij langzaam vol loopt :sweat_smile:

Approved :ok:

12 likes

Goedemorgen

13 likes

Goedemorgen! Ok nog een dagje dan…

18 likes

Dat glas heb je echt goed gedaan!

3 likes

:joy::joy:

1 like

Ah, interessant! Ik dacht dat je altijd eerst droog de vervorming van de kast meet en als het horloge niet door die inspectie komt, je nat gaat testen om te kijken waar het lek zit.

2 likes

Dat kan inderdaad, maar ik heb als hobbyist geen droge meter, nu weet je dus direct of en waar hij lekt.

2 likes

Wat gaaf dat je dit allemaal zelf kan en het resultaat is er ook naar. Ben enorm onder de indruk van hoe goed dat die kunsthars werkt

12 likes