Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Heerlijk! Ik kom je, vanaf vrijdag, gezelschap houden! :sunny: :sunglasses: :palm_tree: :ocean: :beers:

2 likes

Deze oranje summit is dezelfde als op mijn Beams. Die is top.

16 likes

Vandaag wel iets minder zomers

15 likes

Middag allen!

19 likes

Lekker man!! Top gecombineerd :ok_hand::ok_hand::sunny:

1 like

Ik heb dezelfde als @VriesKou in de link heeft gestuurd.

2 likes

Mocht je nog zo’n 45min over hebben, dan is dit wat leuk duikhorloge-historie-kijkplezier:

5 likes

Goede middag!
De groeten uit Nederland :pleading_face:
Plaatje voor de sfeer

6 likes

Mooie combi zo kleine gup

1 like

Dat dacht ik vanmorgen dus ook. :sweat_smile:

2 likes

Hier ook nog even een plaatje voor de sfeer…. Lekker bbq-tje thuis gehad…

Fijne avond :clinking_glasses: :wine_glass: :beers:

11 likes

Al schiet je me lek :man_shrugging:t3: volgens mij werd ie zo genoemd/aangeboden door de verkoper in den beginne :sweat_smile:

Geniet van je meiden limo moatje :kissing_heart:

2 likes

Thanks maat, je gaat hier naartoe voor een gay-wedding of niet hè :+1:t2:
Maarre de foto van de dag wil even niet uploaden, die komt nog wel…

2 likes

Goedemorgen, OK, dan is het gewoon zo, ik probeer dingen vaak te verklaren maar dat hoeft niet altijd :laughing:

Ah, dit had ik even gemist. Veel geluk samen! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hahahaha :rofl:
Nee ik ben hier met vriendin en dochter, alleen op bezoek :sweat_smile:

4 likes

Goedemiddag!

21 likes

Oké, hierbij de proef op de som! :sweat_smile: Dus gewoon even zwaar als een normale 1521. Nu is deze T-183 wel wat dikker, ik denk vergelijkbaar met de Matic.

Wat ik nog wel opvallend vind is dat mijn 1521 PVD “NOS” een stukje lichter is :face_with_monocle: Dat had ik niet verwacht omdat de dimensies wel hetzelfde zijn. Nu herinner ik mij wel een kunststof ‘spacer’ om het uurwerk. Wellicht maakt dat het verschil?

10 likes

Misschien dat er ook een stalen kern in het carbon zit? :thinking:

Scherp! :ok_hand:

2 likes

Ja klopt, er zit een stalen kern in. Plus een metalen achterdeksel. Waarschijnlijk om dit te voorkomen.

Ik had het misschien leuker gevonden als de T-183 was gebaseerd op de 1521. Of wellicht met een iets beperkte WR waardoor een stalenkern niet nodig was geweest, en hij ook echt lichter was geweest. Of in ieder geval een titanium kern plus achterdeksel. :face_with_monocle:

Nu heb ik gehoord dat er een prototype bestaat van een titanium variant van de 1521. Mij lijkt dat wel wat! Perfecte dimensies maar dan nog net iets lichter.

5 likes