Morning
Net terug gekomen van vakantie. Thuis lag deze op mij te wachten bij de post ![]()
Wat een topding zeg!
Maakt mijn thuiskomst toch een stuk draaglijker…
Lekker! Congratulazioni! ![]()
Ja, dat is altijd best wel een kötmomentje, vind ik (ook). Wat mij altijd helpt dan, is gewoon weer 'ns rustig gaan oriënteren/rondkijken voor een volgende vakantie. ![]()
Hier een echte-mannendrankje en natuurlijk een echte-mannenhorloge.![]()
Nog even van genieten, voordat deze en een aantal andere (die ook niet meegaan) weer veilig opgeborgen worden, tijdens de vakantie.
Dat is inderdaad DE remedie ![]()
Maar een nieuw horloge helpt ook wel merk ik ![]()
Ellendigste vind ik altijd mijn overvolle inbox qua werk email… pfff… weet in het begin vaak niet waar te beginnen
onderaan? ![]()
Tof horloge, lekker op die NATO ook, gefeliciteerd!
Dank je wel! ![]()
Mooi hè, gefeliciteerd met de NA.
Ik heb nog een speedy en een iwc pilot chrono…
Oh ja… en een Garmin s7 voor het sporten ![]()
Met de squale erbij ben ik nu wel n beetje bang dat mijn collectie compleet is…
Ik ben bang dat dit pas het begin is ![]()
Ik ben er ook wel eens bang voor…
Gelukkig ben ik met wat ik heb nog steeds erg blij… het begint dus in die zin nog niet te kriebelen om wat te gaan verkopen/ aankopen…
De squale is het gevolg van mijn lange zoektocht naar een mooi duikhorloge
die ontbrak nog in de collectie
Nu kan ik diepzeeduiken, een vluchtje met een f16 maken en zelfs nog even naar de maan ![]()
Je hebt een mooie collectie zo! , dekt alle kanten…
Dus als je er nog wat bij koopt dan doe je dat zelf ![]()
Maar voorlopig kan je blij zijn met wat je hebt! ![]()
Dank je! Ja, ik ben erg blij met mijn collectie zo… een mooie Sinn zou ik ook nog wel zien zitten… maar voorlopig is t goed zo
Ik zit voor nu ook nog in die fase, maar voor hoe lang ![]()
Gefeliciteerd met de mooie Squale ![]()
Ik ben er uit (denk ik) ik heb nu 3 verschillende oranje FKM rubberen banden (van Ali). De ‘Summit’ die vandaag binnenkwam is de mooiste! De tropic die ik eigenlijk te fel/donker vind hou ik voor Koningsdag of zo… Die met de grote gaten vind ik best goed maar mijn lieftallige vrouw wil niet dat ik die gebruik, die vind ze niet mooi. Mocht iemand interesse hebben om deze voor een kleine vergoeding toegestuurd te krijgen dan kan je een PB’tje sturen.