Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Met deze :sweat_smile:

14 likes

Echt?! Wat jammer! Ziet er, zo op de foto, wel heel tof uit…

2 likes

Ik heb nog geen oranje en 2 zwarte nieuwe die wel weg mogen. Heb er een paar extra besteld …

Oh jammer man!! Wat scheelt er aan?

1 like

Echt de klik. Want precies wat @TagEd zegt, hij is echt wel tof op de foto’s. Maar hij pakt me gewoon niet. :grimacing:

En dat gebeurd me niet zo vaak bij een horloge dat ik ongezien koop :sweat_smile: Dit wordt geen blijver.

Nog maar een foto voor de verkoop dan maar :joy:

14 likes

Thanks Ed!

Aahhh…

Die is toch echt wel Cool! Helemaal met die Nato

Leuk Louis! Gefeliciteerd met!

Hij is best erg mooi!
Ik ga er van genieten, grootte komt goed.

13 likes

Is dat een hint?

Nee, grapje!

Gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding! :smiling_face_with_three_hearts:

Congratz met deze NA! :partying_face:

2 likes

Bedoel je dat je een paar oranje banden hebt besteld?

1 like

Ja, 2 zwarte en 2 oranje

Is toch 40mm? Jij hebt wel flinke boomstammen of niet, want ziet er best klein uit bij jou? :sweat_smile:

1 like

Is 36.5mm en mijn polsen 18 a 18.5cm

1 like

Aha my bad wist niet dat die er ook was van de 44GS :sweat_smile: dan snap ik ook het moeten wennen :wink:

2 likes

Jammer Pett! Heb je hem al eens op rubber gedragen ipv nato? Voor mij veranderd dat vaak de hele feeling van een horloge. Hij heeft ook aardig wat overlap in jouw collectie die hem misschien verslaan in de concurrentie.

2 likes

Vind ik nog wel 'n goeie tip!
En ja @Petteflet , het is er wel eentje die de verzameling 1521jes comple(e)t(er) maakt, natuurlijk. Dus, vanuit verzamelaarsoogpunt hoort ie er dan wel weer bij, zou ik zeggen. Maar ja, als dat geen doel is… ja, dan misschien idd maar weer door naar iemand die er wel wat mee heeft. Het is wel 'n leuk en bijzonder ding.

2 likes

12 likes

Is dit de zeer gelimiteerde 1521 ‘Songfestival’ ?

4 likes

Nee dit is de gaY1545

4 likes

Nee het is echt het horloge. Ik heb hem ook al op een toffe sailcoth gezet, maar het hielp niet.

Nee dat is geen doel. Een toffe 1521 wil ik altijd toevoegen, maar dan moet ik in het echt wel een klik hebben. Hierbij heb ik gewoon een foutje gemaakt :grimacing:

Gelukkig is de klik bij deze blauwe 1521 polished er wel :sunglasses: :100:

10 likes

Oja. En zeker geen 1521​:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Hahaha. Beetje gay is okay hè.

1 like