Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Het lijkt me echt ontzettend sterk dat iemand dit na gaat zitten maken, veel te obscuur en weinig marge als je ook Roleksen kunt maken… :innocent:
Gewoon ‘batchvariatie’ zou ik denken, dat zie je wel vaker met kleuren, opdrukken etc. zeker bij fabrikanten (ik noem geen namen) die wat kleinschaliger, ‘ambachtelijker’ en dus minder procesvast werken.

1 like

… blinde gok: zo’n ‘secret Squale’ via Chronofaktum misschien?
Ik heb deze hier nl. nog nooit gezien maar lijkt me een behoorlijk aantrekkelijk model toch!

Laat me raden, t begint met Tu en eindigt met dor

Nee hoor, gewoon wat variatie

De blauwe met witte Tropic :star_struck:

Geen plaatje want ik ga vreemd

2 likes

No, no, @Tech-neut je komt niet eens in de buurt.
Ik dacht meer aan iets Chopardisch met microrotor of iets dergelijks in die geest :smiley:

Ook in de band en de wijzers zitten net wat detailverschillen, ik zou ook denken dat ze uit een andere periode zijn, maar ben verder met het model niet bekend…

1 like

Ahh dat is wel wat anders
Ga je de Squale dan weer wegdoen?

1 like

Wetende dat deze perfect is afgesteld denk ik dat er wel wat geïnteresseerden in de kroeg aanwezig zijn….

1 like

17 likes

Je maakt ‘n grapje, toch?

15 likes

Hij heeft ze gewoon allebei :joy:
Lekker veel foto’s van een mooie uitvoering! Was me niet opgevallen eerder…

4 likes

De blauwe zwerft inmiddels wel ergens anders rond hier. Maar ik draag m’n zwarte inderdaad niet heel vaak, ik heb nogal wat keus… :sweat_smile:

6 likes

Check! De blauwe zwerft nu hier :innocent:

21 likes

Volgens bronnen heeft PeterLC de Squale MM flink onder handen gehad. Tja, dan krijg je ook resultaat :grin: En idd. je krijgt er een swik kroegvrienden bij met een voorkeur voor dit horlogemerk.

2 likes

Goedemiddag!

13 likes

14 likes

13 likes

14 likes

Goedenavond allemaal :wave:

15 likes

Ik heb het verhaal achter dit model net opgezocht, is het bekend hoeveel er van de zwarte en blauwe zijn?

2 likes

Maar de HGP kan natuurlijk ook heel goed mee in zee!:dolphin::ocean::sunglasses:

9 likes