Het lijkt me echt ontzettend sterk dat iemand dit na gaat zitten maken, veel te obscuur en weinig marge als je ook Roleksen kunt maken… ![]()
Gewoon ‘batchvariatie’ zou ik denken, dat zie je wel vaker met kleuren, opdrukken etc. zeker bij fabrikanten (ik noem geen namen) die wat kleinschaliger, ‘ambachtelijker’ en dus minder procesvast werken.
… blinde gok: zo’n ‘secret Squale’ via Chronofaktum misschien?
Ik heb deze hier nl. nog nooit gezien maar lijkt me een behoorlijk aantrekkelijk model toch!
Laat me raden, t begint met Tu en eindigt met dor
Nee hoor, gewoon wat variatie
De blauwe met witte Tropic ![]()
Geen plaatje want ik ga vreemd
No, no, @Tech-neut je komt niet eens in de buurt.
Ik dacht meer aan iets Chopardisch met microrotor of iets dergelijks in die geest ![]()
Ook in de band en de wijzers zitten net wat detailverschillen, ik zou ook denken dat ze uit een andere periode zijn, maar ben verder met het model niet bekend…
Ahh dat is wel wat anders
Ga je de Squale dan weer wegdoen?
Wetende dat deze perfect is afgesteld denk ik dat er wel wat geïnteresseerden in de kroeg aanwezig zijn….
Hij heeft ze gewoon allebei ![]()
Lekker veel foto’s van een mooie uitvoering! Was me niet opgevallen eerder…
De blauwe zwerft inmiddels wel ergens anders rond hier. Maar ik draag m’n zwarte inderdaad niet heel vaak, ik heb nogal wat keus… ![]()
Volgens bronnen heeft PeterLC de Squale MM flink onder handen gehad. Tja, dan krijg je ook resultaat
En idd. je krijgt er een swik kroegvrienden bij met een voorkeur voor dit horlogemerk.
Ik heb het verhaal achter dit model net opgezocht, is het bekend hoeveel er van de zwarte en blauwe zijn?