Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Leuk dat jullie samen de hobby hebben :grinning:

1 like

Ja vind ik ook, beter dan de zoveelste Cluse/Oozoo/Fossil :+1:t2:

2 likes

Ik zeg: WOW!:open_mouth::star_struck:

Dat sowieso!:+1:

1 like

Zijn er hier mensen die het hfle 2026 project van Brunmontagne volgen ?
Ik weet eigenlijk niet of er nog meer horloge merken in de race zijn voor de hfle 2026…
Ik vind de Brunmontagne wel leuk, heb zoiets nog niet in de collectie en lul een beetje mee met het project. En misschien koop ik de definitieve versie wel…

3 likes

Ik vind het best een leuk model, maar de prijsindicatie vind ik wel een dingetje:

Dacht sowieso dat de HFLEs normaal goedkoper waren?

3 likes

Prijstechnisch heb ik niet goed opgelet maar volgens mij zou de hfle tussen de 750 en 1000 zitten.

2 likes

Dan heb ik ook wel interesse

1 like

Hier ook,
Het wordt sowieso een leuk horloge in een mooie maat.
Volgens mij is Brunmontagne de enigste die met een hfle bezig is
En zn enthousiasme is een dikke plus!

4 likes

Er komen nog wel eens verrassingen uit de hoge hoed last minute, net als de 1545 van vorig jaar :joy:
Zooo jammer dat die niet met een andere kleur plaat was (over smaak valt niet te twisten).

2 likes

Vanochtend een beetje banden aan het passen met de Sole Cascante.
Weekje geprobeerd op de bijbehorende rubberen band, misschien weer terug op staal?
Maar eerst even een rondje door de ‘bandenbibliotheek’…
Deze CNS ribbed NATO vind ik een onverwacht leuke combi, jammer genoeg een 19mm dus niet perfect, toch leuk voor een keertje!

7 likes

… mijn drie favoriete drie woorden uit de Nederlandse taal!

5 likes

Helaas vaak gevolgd door “de bezorging is uitgesteld” :rofl:

3 likes

Vaak gevolgd door een 3Letter woord uit de Nederlandse taal :sweat_smile:

2 likes

Dit leek me dan ook nog wel een aardige combi, i.i.g qua kleur. De 22mm NATO op 20mm lugs vind ik eigenlijk niet eens zo storend…
What say you?

10 likes

Ik heb het geprobeerd maar Natos zijn niet mijn kopje thee. Hooguit n single pass als het moet. .
Maar het moet niet :grin:
Ik ben wel fan van de Sole,

14 likes

Volgens mij is het normaal het ene jaar tot 500 en het andere jaar tot 750 euro. Maar dit jaar, voor het eerst, onbeperkt budget. Dacht ik, hoor.
Doe trouwens niet mee. Op zich aardig horloge. Maar toch niet helemaal voor mij. Iedereen die wél meedoet: veel plezier!:+1::beers:

3 likes

Hier inderdaad 'n single pass, want anders is hét voordeel van de 1521 (dat hij zo goed op de pols ligt) meteen weg… :slight_smile:

1 like

Precies!

16 likes

Flinke set! Mooi om de passie te delen.

Ik volg het vanaf het begin, en stem hier en daar wat mee maar denk niet in mee doe. Mooi om het enthousiasme van Pascal te zien, en het lijkt er op dat hij binnen no time het enthousiasme heeft omgezet in een concept voor de nieuwe HFLE.

Ik zou graag de topics eens lezen over hoe deze destijds tot stand is gekomen. Is deze nog ergens te vinden?

Voor de aandacht een @TagEd fotootje

12 likes