Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Morning lads,

11 likes

Ja, wat een gave Squale is dat… die zou ik misschien ook nog wel eens erbij lusten!

Ik zag ergens dat je er ooit de Squale metalen band op had gezet, is dat nou dezelfde als die voor de 1521, of toch weer anders?

Argh… nu ook al de blauwe Thalassa! Maar voor mij zou het dan toch de zwarte moeten wezen…

1 like

:rofl: :rofl:

Om jouw vraag maar meteen te beantwoorden, de bracelet voor de Matic is 22mm. De bracelet voor de 1521 is 20mm.

2 likes

Eerste doop. Natuurlijk met de squale

13 likes

Piet Piraat?
Popeye?

1 like

Hij heeft nog geen naam ! Suggesties ?

Skwalee

2 likes

Squale (met logo)

3 likes

Flesje bubbels er tegenaan gekletst :+1:t3::four_leaf_clover:

2 likes

:point_up_2:

Qua kleurstelling kan je hem ook nog “Reverse Panda” noemen :rofl:

Oh en goedenavond allemaal!

18 likes

Marina militare :shark:

2 likes

Zij. Het is een zij.
Niks mis met Thalassa eigenlijk!

Overigens, als het mijn bootje was, wist ik het wel…

5 likes

Dat is een mooie!!!
Veel plezier, laat het goede weer maar komen! :sunny:

1 like

Lekker! Gefeliciteerd! :champagne: Hopelijk veel mooie uurtjes op het water!
Wij hebben die van ons, vorig jaar (na 8 jaar), verkocht. Veel plezier van gehad. Maar ook wel een zorg en flinke kostenpost: onderhoud, liggeld, winterstalling, verzekering, etc… :sweat_smile: Nou ja, gewoon lekker van genieten! :+1:

3 likes

Mag pas overmorgen extra foto’s toevoegen. Had ik dus vandaag nog gedaan maar is gevlagd en zijn verwijderd.
Maar mocht iemand extra foto’s willen… stuur maar een pb
O en horloge is uit 2022 ipv 2020 :wink:

Oh ja, o.k… Waarschijnlijk zat er teveel tijd tussen de oorspronkelijke plaatsing van de post en het (later nog) toevoegen van foto’s. En dan moeten er weer twee dagen tussen zitten.

Ik ben overigens zelf niet op zoek. Maar dacht dat een Squalefan hier (en jij ook) er wat aan zou kunnen hebben om 'm even hier onder de aandacht te brengen. En ja, zou zeker nog wat goede foto’s toevoegen, als het weer mag. Succes met de verkoop!

1 like

gelukkig hebben we steiger aan huis en een bootlift, dat scheelt een hoop. en de rest tsja luxe he.

2 likes

Mooi ding Stef, gefeliciteerd. Ik zou hem Zwart Geld noemen :wink:

2 likes

Black Beauty :horse: ?
Maar Skwalee is beter :heavy_check_mark::wink:

Enne, goede morgen

12 likes

Goedemorgen!

10 likes