Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Vaak ben je te bang

3 likes

Fijne avond allen! :sunglasses:

10 likes

Fijn weekend heren!

15 likes

Gaaf Gupp! Tell us about it :grinning:

Und, Gute Abend meine Squale freunden

13 likes

Ik ben met vrouwlief en de dochters naar Ne-Yo en Akon. :grin:

7 likes

Viel Spass!

1 like

Que? :face_with_peeking_eye:

2 likes

Goud, is het wat?

2 likes

Het was leuk om mee te maken. Ik kon alleen niks meezingen. :rofl:

Wel van Akon en daar zou ik nog wel een keer heengaan. Ne-Yo, mehh. :sweat_smile:

2 Amerikaanse artiesten.

3 likes

Goedemorgen :wave: Even voorstellen: Ik ben Gert en hang sinds augustus ‘25 al regelmatig (onopvallend) rond in de kroeg. Door te kijken naar, en te lezen over de prachtige Squale’s ben ik enthousiast geraakt (en het bier smaakt hier ook goed :beers:).
Dat ik een Squale wilde kopen werd wel duidelijk, maar welke? Eigenlijk wilde ik het ‘dubbele logo’. De oranje minuten wijzer en iets van blauw op de plaat. Dat moest wel een 1521 worden, maar die 42mm op mijn smalle 17cm pols???
Tijdens een zeldzaam middagje in een stadscentrum met mijn vrouw liepen we langs een zeldzame winkel waar een heuze 1521 in een display stond (slechts één exemplaar). Die moest ik om de pols zien! Het was niet de gewenste kleur maar die pasvorm :heart: was gewoon heel fijn!
Te lang verhaal kort, er is er één onderweg! Als-ie binnen is plaats ik met trots een fotootje….

15 likes

Goedemorgen Gert en welkom, de pasvorm van de 1521 is inderdaad heel goed. Zelf
heb ik ook 17cm polsjes maar kon de 1521 naar mijn idee altijd prima hebben.

Gefeliciteerd met de aanschaf en ben benieuwd naar de keuze :smiley:.

Hier nog eentje uit het archief van mij.

13 likes

Bedankt :smiling_face: ik had al vaker gelezen dat-ie ‘kleiner lijkt’

2 likes

Gefeliciteerd en officieel welkom in de kroeg :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA alvast, benieuwd welke versie het is geworden. Idd leuk om foto’s te zien als ie binnen is. 1521 valt idd stuk kleiner, je gaat er vast en zeker van genieten :grin:

4 likes

Pak er een barkruk bij en kom lekker zitten. Alvast gefeliciteerd en ik ben benieuwd welke het is geworden!

Vandaag voor mij deze met een dubbel logo en ‘een beetje blauw op de plaat’ :slight_smile:

14 likes

Nu het mooie weer er weer aankomt, lekker de HFLE2024 om de pols.

16 likes

Lekker. Gefeliciteerd!

2 likes

Bedankt :grinning:

1 like

Ja mooi :heart_eyes_cat:en de blauw rubberen band maakt het helemaal af…

2 likes

Hier ook de HFLE.
Vanmiddag spelen, op een (verjaardags)feest, met ons bandje. :musical_note: :guitar: :notes:

Fijn weekend, iedereen!

13 likes