Kijk aan, in zijn natuurlijke habitat. Heel vet ![]()
Tof ding, man! Congrats!
Waar heb je 'm vandaan, als ik vragen mag?
Hey! Stoer, man!
![]()
Gaaf! Gave foto’s ook!
Hahaha cool man!! Eindelijk eens een duiker die niet als deskdiver gebruikt wordt ![]()
Aangezien de Beams uit 2013 is en ik geen onderhoudsgeschiedenis heb is hij aan de beurt:
Hij was nog goed gesmeerd dus viel me eigenlijk mee!
En gelijk maar de avondwissel omslingeren:
Volgens mij heeft hij die ook weer weggedaan, maar dat weet hij uiteraard beter dan ik
.
Foto voor de sfeer maar weer. Uit het archief even
Goed bezig! Hij staat nog net op de foto!
Thanks, van het forum ![]()
Grazie
Als ‘t goed is, had ik toen zowel de zwarte als de blauwe.
En de blauwe is inderdaad vertrokken, ik heb de zwarte geheime 1521 dus nog wel… ![]()
Fotoooooo…!!
Toffe foto ![]()
Na de GTG met @TagEd begin april is de zoektocht naar een mooie Squale gestart en er is inmiddels wat gestreept en getrechterd. Vandaag maar eens bij Van Willigen wat modellen en kleuren in het echt om de pols geslingerd.
Ze hadden een mooie selectie liggen en heb de twee 1521’s “Ray’s”, de blauw/grijze 1545, een prachtige 2001 en de Super Squale gepast.
Stuk voor stuk prachtige horloges maar vooral de kast van de 1521 en de kast/bezel van de 2001 sprongen eruit voor mij.
Ik ben weer wat wijzer geworden, so the hunt continues! ![]()
Ja die 1521 is echt top ![]()
Altijd leuk om uit te proberen, ben ik onlangs zelf ook achter gekomen, ik hoop dat mijn NA die ik naar aanleiding van m’n recente pasbeurt hebt besteld snel binnenkomt maar hij is nog steeds niet verzonden ![]()
Welke Squale vond je het beste om de pols passen?
Jij bent lekker bezig, kerel! Leuk om te zien! Succes en veel plezier met de zoektocht en houd ons op de hoogte!
Puur op afmetingen de Super Squale, want het kleinst, maar kon ze alle vier hebben (ondanks dat het hier op de foto’s niet zo lijkt misschien). Blijf het verbazingwekkend vinden hoe de 1521 om de pols krult en dus ook heel comfortabel draagt.
Lang verhaal kort; had geen afvaller en geen duidelijke voorkeur ![]()
![]()
Gaaf model hoor ![]()