Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ach een duiker kán natuurlijk wel op leer maar hoort op rubber :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

You funny guy :rofl:

2 likes

Lekker op staal en onder water :swimming_woman:t2::diving_mask:

12 likes

Weer ‘s ‘n andere zijstap in ‘t verzamelen. Ik mis alleen ‘t belangrijkste merk nog, qua kwartet…

7 likes

Aha ja deze zoek je nog :ok_hand: :joy:

IMG_8032

8 likes

“Duiker hoort niet op leer”, historisch gezien misschien correct maar we hoeven ons natuurlijk niet te houden aan oude opvattingen.
Zeker als desk-diver is er niks mis met leer. Zelf draag ik mijn Galeazzi praktisch de hele winter op leer.

Maar met deze tropische temperaturen sprak deze combinatie me wel aan.

18 likes

Een Squale petje zou toch wel te regelen moeten zijn met die collectie van jou :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mooie “volle” kleur oranje zeg!

2 likes

Uit ervaring: zo’n soort pet, in combi met m’n baard, geeft iets te veel ‘Kapitein Iglo’-vibes…

3 likes

Komt vast ooit goed, ik heb geduld :grin:

2 likes

Kan snel gaan hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn mod-periode ligt inmiddels wel al ruimschoots achter me… :wink:

5 likes

Hahahaha!
Ik ben blij dat ik niet van elk merk in mn verzameling een petje hoef te hebben, dan is het huis te klein denk ik…

Dat gezegd hebbende heb ik wel wat horlogepetjes, geloof Sinn, Breitling en Longines.

3 likes

Is dit wat? Soort second-best? :sweat_smile:

En bestel er dan ook meteen 1 voor @TagEd :smile:

6 likes

:rofl:

1 like

Met een Squale-petje erbij zou ik ook wel alweer zo’n beetje klaar zijn, dus op zich nog te overzien.

Ja, dat second-best is ‘t toch ook niet helemaal dan, ben ik bang. Er zijn toch wel ‘echte’ petjes van Squale?

4 likes

Ik heb n echte zegmaar, kwam mee met de Onda uit Griekenland… tis unne grijze
Zo heel af n toe draag ik m. Mede vanwege het ontbreken van een kapsel op de bovenkant van mn hoofd :disappointed_relieved:

8 likes

Ik doe mee, wel op staal :muscle:

17 likes

Gaaf op metaal!
Ik twijfel nog steeds om die aan te schaffen. Maar ben bang dat die niet lang mooi blijft. Ergens hoort een duiker natuurlijk krasjes te hebben, maar mijn ocd heeft daar soms wel problemen mee :rofl:.

Ik heb nog wel de oude (originele) Squale mesh bracelet . Die zit erg comfortabel, maar ik kan er geen klik mee vinden op dit horloge.
Zou ik ook een keer moeten verkopen misschien.

1 like

Semi-1521

15 likes