Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Dat is een echte von Büren kast, toch? Anders lijkt ie er verrekte veul op.

1 like

De verkoper stelt iig van wel: https://uhrforum.de/threads/doxa-sub250-not-sharkhunter-frische-revision.620639/, en inderdaad lijkt ie er heel erg op anders. Ik heb net deel van ‘t vakantiegeld aan een ander horloge uitgegeven (stay tuned!), maar heb wel heel erg getwijfeld over aanschaf van deze. Nog steeds kriebelt ‘t wel.

5 likes

Zo, lekkere complete set zo Gert, mooie aankoop!
Gefeliciteerd, ga je vast veel plezier van hebben!

Vandaag kwam ik opeens een 22mm “Ali MN” bandje tegen in ‘de doos’, helemaal vergeten dat ik die een paar terug had gekocht, nooit gedragen ook. Gelijk op de SKX geslingerd en maar eens testen of het wat is.

9 likes

De Green Ray heeft na een dag file rijden het terras in Weston-on-The-Green nabij Oxford bereikt:

15 likes

Ga ik doen :grinning:

Ja, het zit lekker om de pols, niet te zwaar, ik denk dat er over een paar weekjes rubber op gaat.

3 likes

Wat een pareltje @GertNL :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Dank je!!! Ik zie dat jij ook vollop geniet van de Green Ray :green_heart:

Jeutje, hij vraagt wel centjes. :sweat_smile:

Prachtige set, ook vast mooi op die blauwe rubber band. Maar ook zeer geslaagd op metaal.
Geniet ervan!

1 like

Ja, het is wel Doxa-niveau. :euro:

2 likes

Dat kan je wel stellen ja! Zeker op de tropic, is het echt een heerlijk horloge. Heb hem nu mee op vakantie. Even lekker herinneringen maken zoals @TagEd zou zeggen :rofl:

2 likes

Xpost; Cala Gonone, Sardinië, 1553:

19 likes

Goed idee :+1:
Schat we gaan deze zomer naar Drenthe. Dan kunnen we in een beetje in de schaduw van een hunebed zitten als het zo warm is.

2 likes

Een prachtige uitvoering van de 1521 :100:

2 likes

Dank je :smiling_face: Ik zag tijdens een zoekopdracht hier op het forum dat er in 2022 een Fumoso te koop heeft gestaan, die was geproduceerd in 2019. Dan bestaat deze Gnomon speciale versie al best lang….

1 like

Bedankt, ik was niet van plan ‘m op metaal te kopen maar gedaan omdat-ie dus goedkoper op staal was (vind ik nog steeds vreemd)

3 likes

Dat is ook wel een beetje gek. Zeker gezien je er alsnog een rubber band bij krijgt :rofl:

1 like

Ja, en onlangs vertelde iemand hier op het forum dat je ze gewoon kan vragen om een veel lagere verzend waarde op te geven dus totale invoer kosten waren nog geen 50€

2 likes

Maar dat zal denk ik niet de OEM Squale band zijn? Of wel @GertNL

Wat ik vooral een beetje gek vind is dat ze een polished op een geborstelde stalen band leveren :sweat_smile: (als ik het goed zie)

Mooi, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Wow! Da’s wel een heel gaaf en bijzonder ding! :star_struck:

Oeh, spannend! Een tipje van de sluier?

Doe je goed, man! Geniet ervan! :+1:

Lekker! Buon divertimento!

3 likes