Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ehm, iets meer dan 4min :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb denk ik te veel horloges. Draag ze vaak maar een dag of twee en wissel dan weer, max een week. Dus dan heb je er niet zo’n last van.

Sowieso is te snel lopen fijner, kun je 'm even stil zetten om 'm weer accuraat te zetten.
Maar ik heb natuurlijk ook liever een precies uurwerk.

Volgens klopt het zo @Hanz :sweat_smile:

1 like

18,5 geloof ik. :slight_smile:

Ja heb al paar mooie “docus” gevonden! Bedankt voor de tip. Vet verhaal wel

Ik weet niet welke regio je woont, ik ben zelf naar Den Haag gegaan om daar Squale’s in een winkel te kunnen passen. Ik zie ook hier op het forum ook dat een geïnteresseerde wel eens bij een ander forumlid langs gaat om er één uit te proberen….

2 likes

Noord Holland. Er zit een winkel in Amsterdam waar mijn vriendin woont. En ik krijg volgend jaar de Fiffer opgestuurd hoop ik.

2 likes

Er zijn in noord Holland zat mensen met een squale. Als je de 1545 wil testen ben je van harte welkom in Assendelft. De 1521 heb ik nog niet helaas. Staat op de lijst…

2 likes

M’n 1521 Classic met een twist

Squale-logo’s all over the place! :partying_face:

17 likes

16 likes

Ik zou dan vooraf contact opnemen of de website checken welke modellen ze op voorraad hebben.

2 likes

Ik woon ook in NH en heb een 1545, een 1521 en een Matic.

Als je geïnteresseerd bent, dan kunnen we een keer afspreken. Stuur me dan maar een pb.

3 likes

Leuk om een keer een NH gtg te doen :slight_smile:

2 likes

Ook NH hier :slight_smile:

2 likes

Vandaag weer de Beams, met het mooie bolle glaasje.

15 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/de-075-gtg-tijd-op-de-zaan/607262?u=tijdspraak

2 likes

Ja ik weet t, heb ook al kaartjes :+1:

1 like

Nee geen Beurs maar een echte gtg

1 like

Squale is alweer een beetje aan het teasen voor de nieuwe Marina Militare. Maar welk model is dit nou? Met 41.5mm en 60Atmos. :thinking:

5 likes

Ah ‘gewoon’ deze dus:

11 likes

Oh dat is hem ook echt? :sweat_smile: Gelekt dus?

1 like

Neuh die staat al een hele tijd te koop op Vinted :sweat_smile:

https://www.vinted.nl/items/8702066454-squale-2001

Maar ik dacht al een 2002/2001 case shape te zien op die foto en deze voldoet aan de 41.5mm en 600m en is ook nog eens een Marina Militare die tot nu alleen aan members is verkocht.

Dus 1+1+1+1+1=5 :laughing:

Misschien dat ze hem nog een ander kleurtje geven :man_shrugging:

1 like