Lang:
Ook weer heel tof zo. Man man man.
Gister even deze band er op gezet, tipje van @TagEd in een ander topic
Dankjewel! Dit is zijn summer Strap
Goede tip van Ed! Staat m super!
Dankjewel. Strak is ie, eigenlijk heurt ie op een zwarte sailcloth a La Blancpain maar ja ik wil ook wel eens wat anders…
Petteflet:
Haal dat ‘ongeveer’ maar weg Want ik heb de originele invoice van de eerste eigenaar. Dit horloge is rechtstreeks door Squale verkocht op 21/06/2010. Voor, hou je vast, 387 EUR.
Nu is dit horloge natuurlijk veel ouder. Want dit is zo’n zogenaamde “NOS”. Zelfs het glas is mineraalglas en de achterdeksel is ook origineel jaren 80. Het enige wat niet origineel is zijn de wijzers.
Leuk verhaal! En die prijs toen he…
Maar je bedoelt dat men er later andere wijzers in heeft laten zetten?
Anyway, ik vind m mooier dan de 2012 hfle
Ik ben net even weg geweest met de Haurex
10 likes
TKH
8 juni 2026 om 16:57
1417
Grappig, das ook zo’n merk die je nooit ziet:
6 likes
Klopt!
Maakt nog steeds de betere out of the box horloges. Pas geleden gegoogled…
7 likes
TKH
8 juni 2026 om 17:27
1419
Heb die van mij in 2009 tweedehands gekocht
Is een omgestickerde Zeno.
1 like
Dan heb je m al een paar jaar.
Zeno? Nog nooit van gehoord…
Zal eens googlen
4 likes
Oooooo, Ja die zeker wel!
1 like
HFLN
8 juni 2026 om 18:17
1423
Had iemand The Urban Gentry’s review over de Squale 2001 Marina Militare al gedeeld? Zo niet; enjoy. If so en je hebt het nog niet gezien; also enjoy
7 likes
Blijft tenslotte een kroeg hier
Ja lachen he die prijs. Doe er dan nog maar 10 voor die prijs
Nee niet helemaal. In die eerste jaren na de opstart van Squale zijn ze begonnen met horloges leveren vanuit NOS-onderdelen uit de oude inventaris. Dus geen complete horloges.
9 likes
GertNL
8 juni 2026 om 21:03
1426
Zou het Nederlands elftal misschien wat beter gaan spelen als wij allen een oranje bandje op de Squale’s zetten?
1 like
Lang
9 juni 2026 om 07:00
1428
Tech-neut:
summer Strap
Bracht mij op ideeën toen ik gister even het bandenmapje aan het opruimen was.
13 likes
pasd
9 juni 2026 om 08:22
1431
Goedemorgen Squalistaas, nu met een bakkie in Spanje onder mijn luifel in de Spaanse zon.
16 likes
TagEd
9 juni 2026 om 09:15
1432
Geniet ervan, man! En? Als je terugkomt een Doxa, erbij?
3 likes
pasd
9 juni 2026 om 09:31
1433
Doxa is leuk.
Als het goed is ligt bij thuiskomst een Phorcydes op de mat terug uit China ivm garantie.
Ik geniet nu van het camping leven en misschien gooi ik het dure spul er wel allemaal uit en gewoon lekker genieten van de andere dingen die het leven te bieden heeft
8 likes
GertNL
9 juni 2026 om 09:45
1434
Dat is op zich een logische gedachte, zeker als je zorgeloos in het Spaanse zonnetje zit. Als thuis het ‘normale’ leven weer verder gaat is de afleiding van wat leuke horloges (of een geheel ander hobby) misschien wel weer goed….
7 likes
TagEd
9 juni 2026 om 09:50
1435
Da’s sowieso een goed idee!
En dat is dan ook wel weer waar!
5 likes