Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Dankjewel! Dit is zijn summer Strap

Goede tip van Ed! Staat m super!

Dankjewel. Strak is ie, eigenlijk heurt ie op een zwarte sailcloth a La Blancpain maar ja ik wil ook wel eens wat anders…

Leuk verhaal! En die prijs toen he…:heavy_check_mark::+1:
Maar je bedoelt dat men er later andere wijzers in heeft laten zetten? :thinking:

Anyway, ik vind m mooier dan de 2012 hfle

Ik ben net even weg geweest met de Haurex

10 likes

Grappig, das ook zo’n merk die je nooit ziet:

6 likes

Klopt!
Maakt nog steeds de betere out of the box horloges. Pas geleden gegoogled…

7 likes

Heb die van mij in 2009 tweedehands gekocht :face_with_peeking_eye:
Is een omgestickerde Zeno.

1 like

Dan heb je m al een paar jaar.:slightly_smiling_face:

Zeno? Nog nooit van gehoord…
Zal eens googlen

4 likes

Zeno Watch Basel niet?

1 like

Oooooo, Ja die zeker wel!

1 like

Had iemand The Urban Gentry’s review over de Squale 2001 Marina Militare al gedeeld? Zo niet; enjoy. If so en je hebt het nog niet gezien; also enjoy :wink:

7 likes

Blijft tenslotte een kroeg hier :beers:

Ja lachen he die prijs. Doe er dan nog maar 10 voor die prijs :sweat_smile:
Nee niet helemaal. In die eerste jaren na de opstart van Squale zijn ze begonnen met horloges leveren vanuit NOS-onderdelen uit de oude inventaris. Dus geen complete horloges.

9 likes

:beers:

2 likes

Zou het Nederlands elftal misschien wat beter gaan spelen als wij allen een oranje bandje op de Squale’s zetten?

1 like

Ik vrees van niet…

Bracht mij op ideeën toen ik gister even het bandenmapje aan het opruimen was. :sun_with_face:

13 likes

Kan prima!
Laat de zon maar komen…

Hmmz, :thinking::cry::face_with_spiral_eyes::sweat_smile:

4 likes

Waar is je horloge, dan? :open_mouth: :thinking:

1 like

Goedemorgen Squalistaas, nu met een bakkie in Spanje onder mijn luifel in de Spaanse zon.

16 likes

Geniet ervan, man! En? Als je terugkomt een Doxa, erbij?

3 likes

:wink:
Doxa is leuk.
Als het goed is ligt bij thuiskomst een Phorcydes op de mat terug uit China ivm garantie.
Ik geniet nu van het camping leven en misschien gooi ik het dure spul er wel allemaal uit en gewoon lekker genieten van de andere dingen die het leven te bieden heeft :scream:

8 likes

Dat is op zich een logische gedachte, zeker als je zorgeloos in het Spaanse zonnetje zit. Als thuis het ‘normale’ leven weer verder gaat is de afleiding van wat leuke horloges (of een geheel ander hobby) misschien wel weer goed….

7 likes

Da’s sowieso een goed idee! :+1:

En dat is dan ook wel weer waar! :grin: :beers:

5 likes