Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Het zou eigenlijk Hotel California moeten heten hier…

7 likes

Die blauwe gestraalde is echt mijn favoriet…

6 likes

Lekkere out of the box Combi :grinning::heavy_check_mark:

3 likes

Van mij ook. Sowieso de mooiste Squale :shushing_face: :raised_hands:

13 likes

Goedenavond Squalegekkies!

16 likes

:clap: :clap:

1 like

Goeie kleurencombi! Lekker zomers! Geniet ervan! :sunny: :sunglasses:

1 like

Man, waar gaat dit over! Drie horloges! Dat is geen gedoe! Weet je wat een gedoe is? In een huis wonen met alleen maar vrouwen! :tired_face: :see_no_evil: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maareh, gaat die Pelagos er toch weer uit, dan?

3 likes

Je weet zelf ook wel welke eruit gaat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En er over een dikke maand weer terug inkomt. :cowboy_hat_face:

4 likes

Nou nou nou……:stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, ik weiger gewoon te geloven dat @junior zo wispelturig is dat de Squale er, na al die moeite, alweer uitgaat. Dat trek ik gewoon even niet hoor, Remco! :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Ik beroep mij graag op mijn zwijgrecht … :see_no_evil::innocent::sunglasses:
Overigens heb ik nog helemaal niks besloten!

4 likes

Ja maar Ed, nu maak je het jouw emotie. Het gaat nu om @junior , hij staat voor grote beslissingen. Help hem een beetje.
Zou een coachingscursus iets voor mij zijn?:sunglasses:

4 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

Doe dat snel, vooral in het belang van de mentale situatie van @TagEd .

3 likes

Ik voel me gewoon erg betrokken bij het reilen en zeilen binnen de Squale kroeg en van de stamgasten, aldaar. :blush:

Remco mag me altijd een berichtje sturen, om even te sparren. En dat weet ie. :wink:

Ik zie het helemaal voor me, @louis :muscle: :+1:

5 likes

:rofl:

1 like

Volgens mij ben je al heel ver :sweat_smile:

My 2 cents, een collectie van 3 kan toch niet teveel zijn? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar onrust van krijgt. :crazy_face:

Bij jou komen we later nog wel terug, met die toevoegingen van de ene klapper na de andere. Dat ging ook even te snel hoor meneer. :joy:

7 likes

Uh-oh…
Uh Ohh GIFs - Find & Share on GIPHY
:grin:

3 likes

Zwijgrecht!
Echt … :innocent:

Ik weet niet of het onrust is. Misschien heeft het wel gewoon te maken met het feit dat de twee Tudors (de rooie BB41 en de Pelagos Ultra) mij op dit moment veel meer ‘pakken’, echt een mooi setje en ik daardoor gewoon minder blij ben dan verwacht met de MM. Het is overigens allemaal niet heel erg hoor. Ja, voor de horlogespaarpot want dat geflipper kost me telkens wel weer een paar euro. Maar ja, het is net een hobby en een hobby kost ook altijd geld heb ik gelezen! :see_no_evil::sunglasses:

:kissing_heart:

PS Mag het ook een keer zonder dat ik meteen een Tikkie krijg voor ‘consultkosten’. :sunglasses:

4 likes