Nu met bandwissel in de Pool
Je weet het mooi te verwoorden ![]()
Hoe zomers wil je ‘t hebben
![]()
Doe je goed!
Ja, die fase ligt alweer een tijdje achter ons. Maar leuk!
Ik zou m fe dompelen in de hydroliek olie tbv bescherming ![]()
![]()
ik sla even over, zijn ze me te kostbaar voor.
![]()
![]()
Ik wou het al zeggen, dat zouden mooie verkoopfoto’s zijn, maar toen dacht ik, nee dat is kinderachtig. ![]()
Maar weet je zeker dat je hem nu al weg wil doen? Niet ff een maandje aankijken?

Nee. Ik ken mijzelf enne nu is 'ie nog nieuw. Leuker voor de nieuwe eigenaar. Ik beleef echt meer plezier aan de beide Tudoren (… of is 't Tudors, hmmm
) terwijl ik de 1521 echt wel héél erg tof vind. En deze in het bijzonder. Ik heb er niet voor niks zoveel gehad, maar op dit moment doet 'ie het even niet voor mij. Dus weg ermee! ![]()
Is ook geen probleem! Want je kan er altijd wel weer eentje opduiken. ![]()
Vanmiddag thuis gekomen van het mid-weekje weg en ik ga meteen even door al m’n 1521’s heen.
Vanavond de PVD “T”. ![]()
Steeds lastiger. De 1521 MM komt niet meer dagelijks voorbij en is bij de AD’s niet meer te vinden volgens mij. Net als mijn Matic ‘Thalassa’. Ik heb wel eens gekeken of ik die nog ergens kon vinden, maar helaas. Was ook een topper!
Bespoke Erika’s MN bandje erbij, wat wil je nog meer … ![]()
Maar goed, drie is er één teveel voor mij. Ik ga gewoon even proberen wat rust te pakken enzo. Het is ook te warm voor getwijfel. Tijd om een fikkie te stoken …

Die is idd gaaf ja! En je hebt wel gelijk, eerst zie je ze bij de vleet, en even later zijn ze compleet verdwenen.
Dat heb ik een beetje bij deze. Erg cool! Maar zelfs op Chrono niet te vinden.
Lekker! En t drankje ook!
Haha, dat dus!