Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Zo?

11 likes

Dankjewel. En, om je vraag te beantwoorden. Deze lijkt er een beetje tussenin te zitten, qua afgerond danwel afgekapt.

Als een gewoon mens dit leest denkt ie: ‘Waar zijn zij nou de hele tijd druk mee?’ . :joy::joy::joy:

4 likes

gelukkig zitten er plaatjes bij… :rofl:

2 likes

Grappig, ik had hem vandaag andersom. Oranje bandje kwam binnen, even getest en toen toch snel weer de groene erop. Toch niet zo mijn ding dat oranje. Weten we dat ook weer.

Plaatje, omdat het anders niet gebeurd is:

Over plaatjes gesproken:

@louis hou eens op met mij lekker te maken met die Commando. Ik probeer te sparen :eyes:

11 likes

Tja vin ik wel lekker, maar vindt diesel ook lekker ruiken :face_with_peeking_eye:🫨

3 likes

Eens! Haha. Ik betrap mijzelf meerdere keren per dag als notoire bandenruiker, heerlijk.

Jammer, staat een stuk kleurrijker dan de groene. En de groene heeft geen afgewerkte rand dus niet @TagEd approved helaas.

1 like

Tja, niet alle banden zijn gelijk. Verschil moet er zijn. :person_shrugging:

Vind het toch wel wat hebben, hoor. Zeker voor de zomer! :sunny: :sunglasses:
Nou vind ik op bijna elke Squale een oranje band wel goed staan, eigenlijk. :sweat_smile:

1 like

13 likes

Ja, en bij deze staat die blauwe ook gewoon heel goed! Had ik destijds ook vaak aan die van mij. Die ik soms nog wel 'ns mis trouwens… :face_holding_back_tears:

2 likes

:lemon::shark:

12 likes

PS ik denk niet dat deze op een oranje bandje moet…

3 likes

Morning!

Ik lijk wel een notoire vreemdganger. :sunglasses:

9 likes

Nee, die idd niet.

1 like

Ja, ik ga ook wel goed op de foto’s met oranje banden hier, maar vond het om de pols te schreeuwerig gisteren. Misschien is het de combinatie van groen en oranje of misschien ben ik gewoon niet zo’n uitgesproken persoon qua dragen van kleuren… :man_shrugging:t4:

Vind het oranje met de blauwe 1521’s die langs komen overigens wel lekker matchen…

Nog een plaatje met de oranje band:

8 likes

Ja die BB kan alles hebben vind ik, maar vooral de blauwe en oranje zijn favoriet.
Logisch dat je die mist Ed, had ook niet verwacht dat je die weg zou doen. Gelukkig hangt hij hier nog in de kroeg rond.

2 likes

Goedemiddag!

12 likes

12 likes

Yo bro !

10 likes

Effe het Squale-only-topic vervuilen met deze ARMANY sea explorer duotone. Het is een vette duiker dus daar kom ik gladjes mee weg :grin: ZONNEBRIL KLAAR :smile:

7 likes