Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Ja idd, moet wel ma/di thuis nog beetje arbeiten maar dat is toch een stuk verdraaglijker dan kantoor.

Lombok, Indonesië :indonesia::heart:

1 like

Kijk, beter! Wij komende zomer, weer.
Geniet ervan! :sunglasses:

1 like

In the pocket…

en on the wrist. :blush:

19 likes

12 likes

Onwijs mooi! Gefeliciteerd ermee Ed. Komt er nog een uitgebreid NA topic? Ik wil er graag meer over horen. :slight_smile:

1 like

Prachtige Heuer Ed en dat er nog maar een hoop foto’s van je NA langs mogen komen :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd Ed :partying_face:

Enneh

+1

O en @Petteflet je NA topic van de Synchron gaat ‘beroemd’ worden :sweat_smile: (werd aangehaald in de nieuwe podcast van WatchFellows)

4 likes

Wat een schoonheid ed ! Prachtig :heart_eyes:

1 like

Lekker, weet je al waar naar toe in Indonesië?

1 like

Daar is die hoor! Ruim op tijd voor zondag :wink:

Het is echt een plaatje en staat je goed :ok_hand:t3:

Thanks, mannen! :blush:

Hmmm, weet nog niet. Misschien, als ik een keer zin heb én tijd over heb. Op zich wel al 't nodige over de Carrera geschreven, in het NA-topic van m’n Glassbox, destijds… Maar de interesse waardeer ik!

Ja, sowieso weer een tijdje in Jakarta en Yogyakarta en verder Lombok en Gili Air.

Ja, die gaat zondag, denk ik, maar om.
Was jij er nou ook bij? Ja, toch?

2 likes

Allemaal mooie bestemmingen! Gili Air is echt een paradijs. Doen wij ook nog een weekje aan deze vakantie.

Ja zeker, zin in!

1 like

Mooie uitvoering, past perfect

1 like

10 likes

Oh echt? :smile: Dat ga ik dan nog wel even terugluisteren. Blijft een tof horloge.

Het is ook geen verplichting hè :innocent: Maar kan je ons in ieder geval bijspijkeren met de harde feiten, zoals leeftijd en uurwerk? Want ik heb eigenlijk geen idee.

3 likes

Hopelijk geen dubbel post:

2 likes

Noice!! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Lekker Ed!

1 like