Bijzondere Squale, zowel in kastvorm als de bracelet
Verhaal is misschien een groot woord maar hij staat al vermeld op de site
Leuk!
Wel met andere foto of staat 'ie op een ander plekje ook nog? Dat rubberen bandje staat 'm trouwens niet gek. Vind ik.
Nee, maar ik was gevraagd om een foto van de achterzijde. Dus ik weet niet of er een toevoeging komt of dat ze vervangen gaan worden. We gaan het zien!
Leuk man!
Je wordt een internationale Squale-beroemdheid …
Een dag of drie …
De uitslag van de poll is volgens mij volstrekt helder! De meerderheid wil me met de zwarte brushed uitvoering zien rondlopen. Oké. Dan moet dat maar!
… and now we wait.
Besteld ja?
Ben benieuwd hoe den grutten bruur gaat bevallen!
Ik had nog willen zeggen “1 april” maar we zijn inmiddels een dag verder. Dus, ja!
Eigenlijk wist ik het al toen @Royke74 vrijdag reageerde met 'makkie" en een polsfoto van de zwarte als reactie op de poll. Kon de verleiding niet weerstaan, … he took all my money! En ik ben er nog blij mee ook.
Bedtijd! Om 6 uur gaat de wekker, F1 …
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Van harte junior!
Mooie keus!
Dank je wel.
Moet nog opgestuurd worden dus ik moet nog wel even geduld hebben.
Thank joe! Speciaal voor jou ga ik er een oranje bandje bij kopen …
Ik ook. Dit gaat volledig op de gok. Ik heb nog nooit een Squale Matic in handen gehad, dus het is (ook voor mij) een totale verrassing. Maar ik ben qua afmetingen wel wat gewend en de Von Büren kast ligt sowieso wel lekker op de pols. Dus ik heb er alle vetrouwen in! En anders, tja … dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Moet je doen, ga ik je lekker niet liken🖕🏻
Maar toch, alles beter dan een seikootje junioris
Ook nog even naar gekeken.
Maar het is toch weer Squale geworden …
Wie pakt die fumoso in het blauw wel even de kast lichtjes polijsten
… het is nog geen half 11 op zondagmorgen en je bent er al doorheen!
Zeker! Ik ben ontzettend benieuwd.
Voorpret is al begonnen …
#TeamMatic
Het is weer zondag, dus dan sta ik weer wat langer in de keuken dan doordeweeks.
Nasi
Sajoer boontjes
Nu nog even zuur maken
Vanavond opbakken en een gebakken eitje eroverheen.