Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Betreffende de geschroefde kroon bij de 1521, zit de schroefdraad in de kast of in een aparte tube?
M.a.w. als de schroefdaard stuk moet ik de case vervangen , zoals bij een SKX 007 of alleen de tube insert

Oei ik hoop de tube insert, zou het helaas niet weten :thinking:

BoR van BelfastWatchStraps op Etsy.

8 likes

17 likes

Goedemorgen Squale nerds :nerd_face: :joy:

Vandaag eens op leer kijken hoe dat draagt.

7 likes

20230315-DSC08950

#Team1521 :shark:

9 likes

Jeez, wat een gezeik. Het horloge dat ik had opgestuurd voor reparatie, blijkt dus al een week in een sorteercentrum te liggen. Kon niet worden bezorgd, omdat het adres niet zou kloppen…
Nu contact met Squale, of het adres wel klopt en met PostNL, die me een formulier toesturen, voor onderzoek. Man, ik laat een keer een horloge vallen. Krijg je dit!:cry: Nou ja, wilde dit even kwijt, bij m’n Squale posse.:frowning: Maar even afwachten en proberen te genieten van m’n :beer:

10 likes

Das best K.u.t…

:slightly_frowning_face:

1 like

Heel vervelend idd.

Ik woon op een plein met 2 postcodes. De postcode met de meeste woningen is dominant. Dus veranderen meerdere pakketdoensten de postcode automatisch naar de foute postcode bij mij bij het uitchecken/afrekenen…Altijd opletten anders gaat t fout. :roll_eyes:

2 likes

Oh, da’s ook niet handig!:grimacing:

1 like

Als troost maar even m’n ouwe trouwe 1521je blue blasted om, waarmee ik, vorig jaar nog zo’n geweldige zomer heb beleefd. En hopelijk dit jaar weer!:sunglasses::tropical_drink::desert_island:

10 likes

Dat is idd

2 likes

4 likes

Ik heb mijn zinnen gezet op een Tudor bb58 / Pelagos.

Heb de Squale maar veilig opgeborgen,
En de flighty van stal gehaald.

5 likes

Balen Ed! :see_no_evil:
Had jij een verkeerd adres opgeschreven of verkeerd doorgekregen? Ik hoop dat je horloge alsnog snel op de goede plek aankomt en ook snel weer ‘als nieuw’ om de pols.

Die Seiko ik ook nog liggen, een ouwetje (30 jaar oud). Ik heb er de ogen niet meer voor anders zou ik hem nog wel dragen.

De hele dag met een leesbril op, daar wil ik nog niet echt aan toegeven … :sunglasses:

3 likes

Ook echt beide toppers, ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze is.

Thanks, man!
Nee, ik heb het adres dat ik van Squale per email doorkreeg geknipt en geplakt, op het adreslabel. Maar de dame bij Squale is nu even aan 't uitzoeken of dit het goede adres was. En dan kan ik dus evt. iets met PostNL. Even afwachten, dus… :unamused:

3 likes

Gewoon lekker dragen en van genieten, man!
Je wil 'm toch niet wegdoen? Want daar krijg je spijt van, he! Daar kunnen hier heel wat mensen van getuigen. :grin:

3 likes

Daarom is dit al mijn 2e 1521 :grin:

3 likes

Fijne avond all! :+1:

19 likes