Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

In het zonnetje gaat alles beter… Werken, sjouwen, hardlopen, leven, bier drinken, alles. Ik ben gewoon in het verkeerde klimaat geboren joh. Maar het gezin wil niet met me mee, als ik emigreer :sweat:

3 likes

Haha, dat heb ik dus ook! :joy: Hoewel, ik heb één van mijn dochters nu zo ver dat ze wel mee wil verhuizen, naar een tropisch eiland. Wil ze wel lekker elke dag zwemmen! :diving_mask: :dolphin: :desert_island:

2 likes

Hier hetzelfde probleem :joy:!

Dan maar ff met de hond in de zon :grimacing:!

7 likes

Buongiorno Squaleosi!

Vandaag maar weer op Tropic style.

9 likes

Leuke hond. Soft Coated Wheaten terriër?

1 like

Thanks!

Had ik nog nooit van gehoord. Dus even geGoogled. :thinking: :sweat_smile:
Maar nee, Teddy is een blonde Australian Labradoodle. Ook een leuk merk, hoor! :grin: :heart:

1 like

draagt toch wel heel lekker, he?

1 like

Ja, dat merkte ik meteen toen ik die van jou omdeed. :laughing:

1 like

Na de dood van onze laatste Airedale terriër hebben we de Labradoodle ook overwogen, maar tot op vandaag nog niets beslist.

1 like

Ja, een super lieve en enorm mensgerichte hond, die gek is op water. Heeft wel (dus) best wat verzorging nodig. Maar een heerlijk vrolijke hond! Begrijp dat je niet over één nacht ijs gaat, met zoiets. Je zit er wel weer jaren aan vast, hoe leuk het ook is. Succes met de beslissing!

2 likes

M’n 1553 vakantie/motor-beater mét saffier!

13 likes

En binnen! :+1:

25 likes

Fraai! :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Supertof :boom::100:

1 like

Dank heren! :+1:

Hij is wel wat donkerder dan verwacht. Maar na een paar uur snap je hem. Hoe meer licht des te groter de wauw.

Zonlicht en van die daglichtlampen op de groenteafdeling vd supermarkt heeft een geweldig effect.

Ze zullen wel gedacht hebben…Kerel kan zeker geen klokkijken hij staat er al 5 minuten… :partying_face: :joy:

6 likes

Erg mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Woohoo! Congratulazioni! :partying_face:
Mooi begin van het weekend! :beers:

1 like

200w

Hahaha, gast! :joy:
Ik zie dat helemaal voor me “Mevrouw sorry, ziet u niet dat ik even mijn horloge sta te bekijken? U kunt zo uw komkommer pakken hoor. Kun u even aan de kant gaan …”

4 likes

Ja ja!

Daar zien op zonlicht na alle horloges er het beste uit onder dat licht…

Je bent besmet of je bent t niet hè… :joy: :partying_face:

Hoelaat is het dan?
image

5 likes