Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

13 likes

Normaal ben ik niet zo van een witte wijzerplaat maar dit is wel mooi en stoer! Veel plezier ermee.

2 likes

Prachtige uitvoering. Zeer geslaagd :star_struck::star_struck:
Veel draagplezier :ok_hand::shark:

2 likes

Ik ook niet eigenlijk. De witte Samurai en BFK hebben ‘t niet lang bij me volgehouden. Dus benieuwd of dit wel gaat werken…

Die zwarte wijzers helpen wel mee daarin!

1 like

?
Ja, beetje off-topic. Maar ik wist niet dat die bestond! Ken wel de gewone zwarte, de PVD-uitvoeringen, de gele en oranje…:thinking:

1 like

Even de foto’s er weer bijgepakt, je hebt gelijk, inderdaad niet de BFK, maar die andere:

Edit: de Big Boss Kinetic natuurlijk…

5 likes

Aha!
Mystery Solved GIFs | Tenor
:wink:

2 likes

Kan iemand mij even vertellen wat ik met deze uitslag moet … :thinking:

Oh oh, nou ja plaatje van mijn eerste ex dan maar.
Fijn weekend! :beers:

#Team1521

7 likes

Volgens mij is het sowieso afwachten wat je gaat tegenkomen en moet je dan gewoon meteen toeslaan. Dus we gaan het zien… :man_shrugging:
Of toch die TAG Heuer duiker… :thinking: :wink:
https://www.q-watches.com/artikel/tag-heuer-aquaracer-automatic-caliber-5-nl

1 like

:joy: … nee, die heb ik naast me neergelegd omdat ik de Astron erbij wil houden en als ik die niet verkoop is 't potje niet vol genoeg.

Een Squale Matic, dat zit nu in mijn kop! Een zwarte. Maar goed, vind die maar eens in nieuwstaat voor minder dan 1000 euro. Best lastig volgens mij. Ik heb deze foto van Monochrome wel eens eerder geplaatst geloof ik, dit zou hem dan moeten worden. Ook met deze rubberen Tropic, is helemaal goed zo!

9 likes

‘t Is dat ‘t potje weer even leeg is, anders zou ik deze gok wel wagen: https://chrono24.app/squale/----------id28033710.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR. Is wel een blauwe wijzerplaat.
Of ‘too good to be true’?

1 like

Hou wel rekening met een plus van ongeveer 25%, the UK is brexit dus je betaalt importkosten (BTW/afhandeling/import). Dan zal je ergens rond de 850 uitkomen. Dat is overigens geen gek bedrag. Toch durf ik dat zelf niet bij een overseas particuliere aanbieding, dan betaal ik liever 100 euro meer voor een dealtje binnen rijafstand of bij een AD … :wink:

1 like

Leuk, zo’n nieuwe aanwinst, maar dan gaat de blik toch ook wel weer naar buiten: ‘mooi, die is binnen, wat wordt de volgende?’ :grin:

Er is in ieder geval een Unimatic onderweg, dus het kriebelt nog niet echt heel erg, maar toch…

Ik heb de oer-1521 en de Militaire beide in een matte kast, zou wel een van deze in een gepolijste kast willen zien. Verder ziet de PVD 1521 er ook wel tof uit.

De maat van de 1521 is eigenlijk helemaal goed, dus ook flink twijfel om de Matics te gaan uitproberen… :thinking:

Voorlopig maar weer genieten van de NA’s; heb vanmiddag al een beetje zitten spelen met bandjes, ook een leuk onderdeel van de hobby.

1 like

Pssst :innocent:

15 likes

4651a5cea12ec4e576e1c6933b0cfb8d

5 likes

Zo lekker dit, zal wet iets met gebrek aan humor zijn, maar ik vind dit soort acties dus supergrappig

1 like

Oh, da’s ook wel geinig! :sunglasses:

15 likes

De Tropic Sport is binnen! :+1:

(Door de flitser lijkt het bandje lichter dan in werkelijkheid. Hij is roomwit)

Beste tropic sport die ik tot nu toe heb gehad. Erg comfortabel ook. De structuur zit er ook beter in dan in de goedkopere versies.

10 likes

Heel tof :star_struck:

1 like

Gaaf!
Volle maan om de pols … :new_moon: :star_struck:

@n_visser, staat hem goed volgens mij. Lekker fris! Ben wel benieuwd naar foto’s bij daglicht, morgen nog even wat kiekjes maken als je wil. Thanks!

2 likes