Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Poeh!
Wat een heerlijke foto … :star_struck:

3 likes

Blijft toch ook een toffe uitvoering :ok_hand: mooie foto ook.

2 likes

Ik vind het ook een mooi geschoten foto! Het model is overigens ook erg mooi. Ik zou hard twijfelen op het moment dat ik zou moeten kiezen tussen deze en een SPB255J1.

2 likes

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

17 likes

Dank u

1 like

1 like

Uiteindelijk toch maar even deze omgedaan. Vanmorgen het graf bezocht van een zeer dierbaar familielid: mijn ‘tweede moeder’, zeg maar. Zij is alweer een behoorlijk aantal jaren geleden overleden. Maar vandaag zou haar verjaardag geweest zijn. En dit horloge droeg ik toen ik haar voor het laatst zag. O.k., sorry voor dit emo verhaal. :pray: :blush:

On a lighter note: ik kocht dit horloge bijna 30 jaar geleden nieuw. Het was mijn allereerste grail watch en ik draag ‘m af en toe nog steeds, dus. Nu op een lekkere tropic, die erg comfortabel zit, maar ook erg goed staat, vind ik in ieder geval. Overigens frappant dat ik vaak lees en hoor dat je smaak in de loop der jaren verandert. Hmmm. Ik zie toch wel wat overeenkomsten tussen mijn eerste aankoop (om de pols dus) en m’n meest recente (Squale 1521 full lume, op de achtergrond)… :thinking: :wink:

18 likes

Mooie dag om haar te bezoeken en om het horloge om te doen, waarmee je de connectie naar haar hebt. Ennuh, gefeliciteerd!

Zullen bij jou wellicht om subtiele smaakveranderingen gaan. Dat is bij mij in ieder geval wel zo. zeer subtiel, van 40-44mm naar 40-42mm smaak :joy:

2 likes

Ik kan me de emotie goed voorstellen en sterkte met jouw gevoelens. :pray::muscle:

3 likes

Sterkte vandaag.

Prachtig eerbetoon!
Sterkte vandaag … :pray: :four_leaf_clover:

1 like

Sterkte vandaag :four_leaf_clover:

1 like

Thanks guys! :pray:

5 likes

Even heel wat anders. Wij gaan dit jaar waarschijnlijk een maandje rondreizen door Indonesië. Nu al zin om de fantastische wateren te verkennen daar, met een Squale om de pols! :diving_mask: :ocean:

12 likes

Wow, lekker hoor…

1 like

Mijn Roots liggen in die contreien, maar ben er nog nooit geweest.

2 likes

Khaki sailcloth, ik zeg ja :+1:

12 likes

Oh, echt? Gaaf! Mijn vrouw is geboren in Jakarta en mijn kinderen zijn (dus) half Indonesisch. :indonesia: Dus dat maakt 't wel extra leuk. :blush:

2 likes

Half Jakarta (Purwekarta), en half Zuid-Moluks

2 likes

afbeelding

7 likes