Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Vrouwen zijn helemaal niet geïnteresseerd in wat voor horloge jij draagt. Behalve als je een gouden horloge met diamanten draagt. Maar dat zijn écht niet de vrouwen die je wilt. Trust me. Ga al een tijdje mee. :wink:
Dus gewoon lekker een Squale 1521 dragen, omdat je daar zelf heel veel plezier van hebt!
Maar, veel plezier met je Breitling en we zien je wel weer. :grin:

Edit: niks mis met Breitling, hoor. Maar om vrouwen te scoren…?
I Don't Know GIFs | Tenor

En als dat een Colt is, more power to ya! Maar draagt het voor jezelf! :muscle:

4 likes

Wie kan mij opweg helpen. Als ik Google op een blauwe squale krijg ik verschillende kleuren blauw te zien. Welke kleur/type is de bovenstaande?

Aan wat voor prijs ongeveer zou ik daarbij moeten denken?

Thanks in advance :v:

6 likes

Jammer alleen dat alles in het Duits is. Daar begrijp ik namelijk echt heel weinig van :joy:

1 like

Blue blasted. De prijzen die ik (tweedehands) langs heb zien komen lagen allemaal zo tussen de 600 en 850 ongeveer.

2 likes

En dan ook nog alles omrekenen met die marken

3 likes

Mann, das war einmal!

1 like

Ik heb je een PB gestuurd.

1 like

We gaan ons maar eens verdiepen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Thanks voor je snelle reactie

1 like

Good morning guys n gals!

Let there be light on this dark day!

7 likes

Je gaat hem toch niet wegdoen he @TagEd?!

1 like

Ik ben ineens in de ban van de nieuwe Superocean Bronze Chocolate!

2 likes

Nee, nee. @D88 en ik hadden even een wat uitgebreider gesprek, per PB. È tutto. No worries! :grin:

3 likes

Is idd wel een stoer ding, om te zien. Maar een kast van 44mm en lug-to-lug 53mm(!) is me toch echt effe 'n slagje te groot. En de prijs (5,5K) is ook nogal stevig, zeg maar. :sweat_smile:

2 likes

Dat is een Matic ook, maar dan met L2L van 51mm. De prijs is inderdaad nogal stevig, maar hij is o zo mooi! Het is niet zo dat ik dat bedrag zomaar in mijn Horlogepot heb zitten en ik moet er nog maar even (minstens 30 dagen) over slapen of ik hiervoor een geldboom ga omhakken. :sweat_smile:

1 like

Ja, maar die heeft de Von Buren casevorm en dat valt een stuk kleiner. Nou ja, kwestie van passen, natuurlijk. Ben benieuwd!

1 like

Ik ook en meer dan dat zal het vooralsnog niet worden :rofl: :rofl:. Eerst maar eens een ei leggen en uitbroeden. Misschien dat ik dan weet of ik er überhaupt een geldboom voor wil omhakken en welke.

Wat ik wel alvast ga doen, is andere bronzen modellen bekijken :yum:.

1 like

Hier heb je alvast een plaatje. Zou deze best eens willen hebben. Alleen niet zo’n fan van de snowflake wijzer.

4 likes

Daar begrijpen wij elkaar! Geldt voor mij overigens ook voor Mercedes sterretjes!

Ik vraag me ineens af hoe een rolex met een toyota wijzer eruit zou zien. :rofl:

1 like

Denk dat die er een beetje uit zouden zien als de cathedral wijzers als die van m’n alpinist.

Zou er voor die bronzen bb58 wel gewoon mee leren leven hoor. :grin:

excuses voor de niet-Squales maar weer verder on-topic nu.

3 likes

:shark::blue_heart::shark:

17 likes