Ja, zo’n
zou ik ook nog wel willen hebben. Voor zowel m’n 1521jes, als m’n nieuwe/vintage TAG Heuer duikertje, dat incoming is. Even proberen te achterhalen wat de lugwidth daarvan is…
Ja, zo’n
zou ik ook nog wel willen hebben. Voor zowel m’n 1521jes, als m’n nieuwe/vintage TAG Heuer duikertje, dat incoming is. Even proberen te achterhalen wat de lugwidth daarvan is…
Kope die hap, een echte geweldenaar!!
Ik heb getwijfeld om je een ruilvoorstel te doen.
Mijn best wel nieuwe Astron zou er dan voor weg mogen. Maar ja, dan had je moeten bijbetalen …
@TagEd, is echt een lekkere band! Inmiddels wel 100 euro bij de Squale AD’s, maar ik vind het de prijs wel waard. #YOLO
Nouja, zo’n astron lijkt mij wel wat. Ze moeten alleen een tikkeltje kleiner zijn
Ik ga even kijken op Ali ook. Volgens mij hebben ze daar ook zoiets.
Het is een ongekend mooi afgewerkt horloge voor zijn prijsklasse en knap staaltje techniek. Inderdaad wel ‘een maatje meer’, daar moet je van houden.
Plaatje uit de oude doos …
Ik draag/droeg deze Astron met veel plezier trouwens (… ahum, voordat ik de Thalassa kocht ) dus hij hoeft helemaal niet weg. Maar als er iets anders moois voorbij komt, gaat het bij mij altijd weer kriebelen. Zo ook bij jouw PVD.
Zeker! Rubberen rally banden (met gaatjes) zijn er genoeg, dus dat moet lukken.
Als je zoekt op ‘fkm rally’ kom je o.a. deze tegen:
Ben je voor rond de 10~15 euro klaar. Dezelfde ben ik ook al eens voor tachtig euro tegengekomen bij een ‘merkwinkeltje’ …
Door de beze oogt de Squale echt een stuk kleiner.
Welk model is dit dan? Mooie blauwe plaat en glim!
Klopt. Sowieso oogt een Von Büren kast icm. de relatief brede duikring ‘klein’. Vind ik. Mijn huidige Matic is 44mm rond (51mm L2L). Dat zie je er op de pols echt niet aan af. Doet Squale goed. Ik heb wel 44mm duikers omgehad die veel groter leken, een Rolex Deepsea bijvoorbeeld.
De Astron is gewoon een totaal ander horloge, daardoor prima om erbij te hebben.
Wat een topper. Hij ‘klopt’ goed in deze combinatie.
Merci.
Is een plaatje maar voor mij persoonlijk net iets te flashy, daarom draag ik 'm meestal op een zwarte tropic.
Dit is echt een van mijn favorieten, als deze in 40-42 mm uitgebracht wordt zou ik er zo voor gaan. Helaas staat 44mm alsof ik de BigBen om mijn Donald Duck polsjes heb.
Misschien dat ik voor de fumoso ga in de toekomst.
De mijne zijn net gearriveerd Ed, zo even testen om de pols.
Als je een kleinere Matic zoekt kom je een beetje in de buurt van wat Roy hierboven heeft laten zien, bijvoorbeeld deze bijzondere 1521:
Binnenkort in het zwart in dit theater te bewonderen!
Toch @Royce … wanneer komt 'ie?
Die is echt heel mooi,
Met een oranje wijzer zou hij perfect zijn
Dat zou inderdaad een mooi horloge zijn!
Ja!
En besteld.
Past, als het goed is, ook aan m’n nieuwe vakantieliefde.
Wit met een gouden randje…
Toch niet uit de erfenis van Coco Petalo?