O.k. Squale fratelli, het weekend is hier officieel begonnen!
HIIIIHAAAAAH!
Heeeejjjj das mijn ex
Geniet van je aanwinst
Écht?! Man, man, man, sommige horloges zijn ook gewoon echte forumsl@tjes, he?! Geldt ook voor mijn blauwe blasted 1521 hoor. Maar niks tegen een beetje ervaring, natuurlijk!
Tja gewoon lichte twijfels. Heb nu twee toffe duikers en de Pelagos gaat niet weg.
Die is gewoon zo tof draagt echt heerlijk, dus wat dan erbij een Sinn, Damasko of toch gewoon twee duikers Super Squale erbij of toch maar 1521 . Het bekende dilemma bij ons horloge gekkies.
Een derde horloge erbij is geen optie, twee is genoeg voor mij.
Precies.
Ja…
O.k… Maar volgens mij kom jij uiteindelijk toch weer uit bij een
Ik zou mezelf gewoon de moeite, energie en het geld besparen en lekker de 1521 houden. Ziet er top uit, super leuk merk en zit geweldig.
Ik ook! Heel erg!
Zucht…
Mogge Skûwàhlisti …
Wat is 't een feestje om elke dag dit ding om te mogen slingeren!
#SqualeSpam #Team1521
Sommige dagen zijn klote. Sommige dagen zijn goed. En heel af en toe heb je een fantastische dag… fris binnen en op een Tropic Star, zeg “hallo” tegen mijn nieuwe Itraco Master…
Fraai!
Geniet van jullie weekend, Squale people!
Nou, dat gevoel had ik vanmorgen nou ook! Gisteren m’n TAG Heuer Carrera (scroll even naar hierboven) omgehad en ik beschouw dit toch wel een van de mooiste horloges die ik ooit heb gehad. Maar ik had gewoon zo’n zin om m’n Squale Onda weer om te doen, vanmorgen! Ik weet niet wat het is. I just love my Squales! Ik word er gewoon blij van!
Hier een vraag omdat ik oprecht het antwoord niet weet .
Ik heb begrepen dat automatics niet goed tegen schokken schijnen te kunnen.
Ik ga vandaag naar een (ouwe lullen festival, want muziekstroming is ontstaan in the early 90s ) festival en daar kan het nogal ruig aan toe gaan
.
Kan het kwaad dat ik m’n haaitje daar aan blootstel❓
Als het echt ruig wordt, draag ik een quartzhorloge of helemaal geen horloge. Heb nog nooit een mechanisch horloge gesloopt. Maar het idee dat ik misschien toch een beetje voorzichtig moet doen, vind ik gewoon niet fijn. Je moet gewoon lekker los kunnen gaan!
Veel plezier, trouwens!
Thanks voor de tip, Ed!
Dank je, trouwens !
Altijd het beste om een klopperhorloge te hebben. Een waarvan je het niet erg vindt om krassen en deuken op te pikken. Eventuele schokschade aan een ETA kan worden hersteld.