Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

O.k. Squale fratelli, het weekend is hier officieel begonnen! :partying_face::beers:

HIIIIHAAAAAH!

10 likes

Heeeejjjj das mijn ex :wink:
Geniet van je aanwinst :+1:

4 likes

Écht?! Man, man, man, sommige horloges zijn ook gewoon echte forumsl@tjes, he?! Geldt ook voor mijn blauwe blasted 1521 hoor. Maar niks tegen een beetje ervaring, natuurlijk! :laughing:
licking lips gifs | WiffleGif

7 likes

afbeelding

16 likes

Tja gewoon lichte twijfels. Heb nu twee toffe duikers en de Pelagos gaat niet weg.
Die is gewoon zo tof draagt echt heerlijk, dus wat dan erbij een Sinn, Damasko of toch gewoon twee duikers :thinking: Super Squale erbij of toch maar 1521 . Het bekende dilemma bij ons horloge gekkies.
Een derde horloge erbij is geen optie, twee is genoeg voor mij.

4 likes

Diep respect, twee is bij mij genoeg…voor een avond :rofl:

Ik snak blijkbaar naar de zomer:

10 likes

Precies.

Ja…

O.k… Maar volgens mij kom jij uiteindelijk toch weer uit bij een

Ik zou mezelf gewoon de moeite, energie en het geld besparen en lekker de 1521 houden. :wink: Ziet er top uit, super leuk merk en zit geweldig.
Milli Vanilli - Girl You Know It's True on Make a GIF

6 likes

Ik ook! Heel erg! :pleading_face:
Zucht… :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses:
The Beach GIF | Photos paysage, Paysage magnifique plage, Beau paysage

6 likes

Was al een paar daagjes geleden…shame.on.me :sweat_smile:

16 likes

#meeto

4 likes

Mogge Skûwàhlisti … :sunglasses:
Wat is 't een feestje om elke dag dit ding om te mogen slingeren!

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

11 likes

Sommige dagen zijn klote. Sommige dagen zijn goed. En heel af en toe heb je een fantastische dag… fris binnen en op een Tropic Star, zeg “hallo” tegen mijn nieuwe Itraco Master…

18 likes

Fraai! :star_struck:

bob-saying-hello-minions-the-rise-of-gru-hn1kls4gpb9zof5m

5 likes

Geniet van jullie weekend, Squale people! :coffee:

Nou, dat gevoel had ik vanmorgen nou ook! Gisteren m’n TAG Heuer Carrera (scroll even naar hierboven) omgehad en ik beschouw dit toch wel een van de mooiste horloges die ik ooit heb gehad. Maar ik had gewoon zo’n zin om m’n Squale Onda weer om te doen, vanmorgen! Ik weet niet wat het is. I just love my Squales! Ik word er gewoon blij van! :smiling_face_with_three_hearts:

Happy .Gif Time! — Happy Hoppy Skippy Time!

11 likes

9 likes

Hier een vraag omdat ik oprecht het antwoord niet weet :joy:.

Ik heb begrepen dat automatics niet goed tegen schokken schijnen te kunnen.

Ik ga vandaag naar een (ouwe lullen festival, want muziekstroming is ontstaan in the early 90s :joy::joy:) festival en daar kan het nogal ruig aan toe gaan :grimacing::sunglasses:.

Kan het kwaad dat ik m’n haaitje daar aan blootstel❓

3 likes

Als het echt ruig wordt, draag ik een quartzhorloge of helemaal geen horloge. Heb nog nooit een mechanisch horloge gesloopt. Maar het idee dat ik misschien toch een beetje voorzichtig moet doen, vind ik gewoon niet fijn. Je moet gewoon lekker los kunnen gaan! :grin:
Bar Fight Fighting GIF - Bar Fight Fighting Fight Club - Discover & Share  GIFs

Veel plezier, trouwens! :beers:

2 likes

Thanks voor de tip, Ed!

1 like

Dank je, trouwens :joy:!

1 like

Altijd het beste om een ​​klopperhorloge te hebben. Een waarvan je het niet erg vindt om krassen en deuken op te pikken. Eventuele schokschade aan een ETA kan worden hersteld.

1 like