veertug!
Fijne l2l van 48, dat past nog wel op mn baby polsjes
Beterschap en een spoedig herstel.
Mwah ik snap het dan niet zo goed. Horloge is prachtig, maar absoluut niet op leer voor mij. 🫣
Nogmaals spoedig herstel
Dat kan natuurlijk. Uit principe, als in ‘een duiker hoort niet op leer’, of specifiek deze combi?
Opzich kan wat mij betreft een duiker prima op leer. Ik vind dat ze dat bij Oris best goed doen bij de 65 divers.
Was ook nooit zo voor. Maar ben een beetje bijgedraaid. Vind het in sommige gevallen toch wel wat hebben…
Voor mij blijft overeind dat een tropicje beter zit, praktischer is en uiteindelijk -ja toch- beter staat.
Echt een mooie dit! Heb je de stalen band ook of niet?
Ziet er niet prettig uit maar het zal wel nodig zijn geweest, spoedig herstel gewenst @pasd
Beiden erg mooi vind ik! Gefeliciteerd ermee. Ga je ook voor de stalen band op die nieuwe?
Lekker man. Veel draagplezier!
Ik hoop niet dat ik je op de tenen trap als ik schrijf dat ik deze véél mooier - en veel meer Squale - vind dan de GMT. De GMT doet me teveel aan een ander merk denken … smaakdingetje hè.
Neuhh, dat gaat je via een internet forum niet lukken.
Ik vind beide erg mooi, ook de gmt. Maar de grijze rakker is inderdaad wel net ietsje meer skweel
… ik vrees dat ik het je ook zou vertellen, als we samen ergens een biertje zouden drinken.
Ze hebben in ieder geval allebei wel een heel ander smoel, dat maakt het tot een mooi setje waarbij je fijn kan afwisselen. Leuk. Op naar de volgende Squale.
Die kans zit er dik in😝
Was je deze review al tegengekomen …
Is exact jouw uitvoering. Als ik zo dat Youtube filmpje en die foto’s zie, lijkt dat mesh zo gek nog niet. Hoe kan het dan dat 't in het echt altijd weer een beetje tegenvalt? Heeft dat toch te maken met de niet aansluitende end links ofzo …
PS Dat blauw ga ik toch ook eens proberen! Fris, helemaal met de gepolijste kast. Lekker zomers.
Beterschap man, hoop dat je snel naar huis kan!