Haha, ik kreeg destijds drie dagen
Gefeliciteerd, handen vol aan meteen!
Dat was vast niet in NL, neem ik aan.
Alweer Gefeliciteerd!! en alvast fijne “vakantie”
Mooie tijd, vooral de eerste 7 jaar! Had het nooit willen missen, maar ik heb nu ook weer een mooie tijd! Meer tijd voor ons zelf en dus tijd voor leuke dingen en financiën voorpersoonlijke “spullen”.
Ik kreeg de eerste dag als bijzonder verlof. Daarna heb ik 2 weken verlof opgenomen. Maar gelukkig is dat al jaren geleden. Ik gun het de papa’s wel in deze Haastige maatschappij. Ik had het mezelf namelijk destijds ook gegund.
Ja, heb zelf toen ook twee weken verlof opgenomen maar dat waren gewoon mijn vakantie dagen.
Bij mij was dat exact hetzelfde!
Dat was gewoon in NL. Wetgeving is de laatste twee jaar fors aangepakt daar ze het Europees gelijk willen trekken. Je krijgt bij een tweeling wel alles dubbel.
Dankjewel!
Tweelingen zitten bij zowel mij als bij mijn vrouw in de familie… Ik vind het bijna jammer dat ik ben gesteriliseerd, NOT
Mooi, man! Maar, pfoeh! Pittig!
Zitten nu nog in de luiers etc, dus kunnen we maar gelijk doorpakken
Haha ja je kan het maar gehad hebben
Inderdaad, je kan het maar gehad hebben. Mijn laatste kwam 6 jaar na m’n voorlaatste… Was niet ideaal geagendeerd, zeg maar
Bij mijn kids zit er ook 6 jaar tussen maar zijn nu zelf ouders.
Ik hoop nog even te mogen uitstellen om opa te worden. Maar wil het ook niet missen.
Lijkt wel op een keramische bezel-insert, klopt dat? Mooi ding hoor.
Deze stukken hebben aluminium inzetstukken en een ceracoat cijferring.
Lekker leven heb jij? Heel mooi!!
Uhm, De beoogde crypto om hiervoor te gebruiken, is ineens aan het stijgen… Ik wacht nog even af