Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Haha, ik kreeg destijds drie dagen :roll_eyes::pensive:

2 likes

Gefeliciteerd, handen vol aan meteen!

Dat was vast niet in NL, neem ik aan.

Alweer Gefeliciteerd!! en alvast fijne “vakantie” :rofl:

Mooie tijd, vooral de eerste 7 jaar! Had het nooit willen missen, maar ik heb nu ook weer een mooie tijd! Meer tijd voor ons zelf en dus tijd voor leuke dingen en financiën voorpersoonlijke “spullen”. :grimacing:

Ik kreeg de eerste dag als bijzonder verlof. Daarna heb ik 2 weken verlof opgenomen. Maar gelukkig is dat al jaren geleden. Ik gun het de papa’s wel in deze Haastige maatschappij. Ik had het mezelf namelijk destijds ook gegund.

1 like

Ja, heb zelf toen ook twee weken verlof opgenomen maar dat waren gewoon mijn vakantie dagen.

1 like

Bij mij was dat exact hetzelfde!

1 like

Dat was gewoon in NL. Wetgeving is de laatste twee jaar fors aangepakt daar ze het Europees gelijk willen trekken. Je krijgt bij een tweeling wel alles dubbel.

Dankjewel!

2 likes

Tweelingen zitten bij zowel mij als bij mijn vrouw in de familie… Ik vind het bijna jammer dat ik ben gesteriliseerd, NOT :joy:

2 likes

Mooi, man! Maar, pfoeh! Pittig! :sweat_smile:
image

3 likes

Zitten nu nog in de luiers etc, dus kunnen we maar gelijk doorpakken :sweat_smile:

4 likes

Haha ja je kan het maar gehad hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Inderdaad, je kan het maar gehad hebben. Mijn laatste kwam 6 jaar na m’n voorlaatste… Was niet ideaal geagendeerd, zeg maar :rofl:

2 likes

Bij mijn kids zit er ook 6 jaar tussen maar zijn nu zelf ouders.

1 like

Ik hoop nog even te mogen uitstellen om opa te worden. Maar wil het ook niet missen.

1 like

Lijkt wel op een keramische bezel-insert, klopt dat? Mooi ding hoor.

1 like

Deze stukken hebben aluminium inzetstukken en een ceracoat cijferring.

2 likes

Bericht van Q-Watches gekregen, deze is in aantocht! :tada:

22 likes

Lekker leven heb jij? Heel mooi!!

2 likes

Oh Yes GIFs | Tenor

3 likes

Uhm, De beoogde crypto om hiervoor te gebruiken, is ineens aan het stijgen… Ik wacht nog even af :grimacing:

1 like