Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Yay, it’s Friday!:partying_face:

12 likes

Gary Moore!
Te lang niet gehoord. Thx :+1:

1 like

Graag gedaan! :grin: :guitar:
Een van m’n gitaarhelden, uit m’n tienerjaren en helaas veel te jong overleden… :cry:
En dit specifieke nummer hoor je op de radio meestal in de oorspronkelijke uitvoering van The Easybeats, die natuurlijk ook heel leuk is. Maar van de versie van Gary Moore krijg ik altijd lekker veel energie en ik word er altijd blij van! Vanmiddag weer lekker de #VrijdagMiddagBorrel. Het gaat helemaal goed komen, vandaag! Het weekend is in zicht!!! :muscle: :beers:

1 like

Absoluut!
IJsselhal Zwolle, 4 april 1987. Still got the Blues.

1 like

15 likes

Schaaaaamteloze promotie junioris
:joy:

1 like

Kennis van mij verkoopt zijn 16600 en zou dus nu wat horloges willen verkopen van m’n collectie… kan zijn dat als er geen interesse is, ik hem niet wegdoe. Ik had net ook een Tropic besteld :slight_smile:

1 like

Goedemorgen allen!

Nog geen uurwerk om de pols. Ik zal straks kijken of ik een mooi shot kan maken, weer onderweg naar het geliefde Zuiden van het land!

2 likes

Dankzij de mannen van Qwatches, kan ik mijn Squale weer veilig dragen.

Thanks mannen :+1:

20 likes

Ready to go!

14 likes

Veel plezier! :beers: Maareh, zorg je dat je morgenochtend wel 'n beetje aanspreekbaar en helder bent?:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg blij om weer een 1521 in de collectie te hebben!

18 likes

Misschien wel het fijnste horloge dat ik ooit gehad heb, idd. Ook uiteindelijk maar 3 van gekocht!:open_mouth::grimacing::crazy_face:

3 likes

Ja ze dragen erg fijn idd!

1 like

Dat komt wel goed! Ik ga op familie bezoek en misschien nog heel eventjes Maastricht in, maar zal rekening houden met morgen :joy:.

2 likes

19 likes

Rustig, op de #VrijdagMiddagBorrel, in de Squalekroeg… :thinking:

Nou ja, ik trek er eentje open, hoor! Op jullie gezondheid, Squale amici! :beers:

En, op het moment dat ik 'm opentrek, draaien ze bij Veronica op de vrijdagmiddag, deze van Rory Gallagher. Mijn vrijdagmiddag is helemaal goed! :guitar:

9 likes

Sorry Ed, kom net aan in het zuiden van het land. Filerijden en in de kroeg hangen, is geen goede combi :joy::joy:

4 likes

O.k., da’s een goed excuus. :grin: Maar straks gewoon even lekker meedoen, he! :beers:
Beer Party Images - Free Download on Freepik

4 likes

Pfff, weekend!
Proost mannen … :beers:

#Team1521

10 likes