Heel tof
Gefeliciteerd
Congratz Junior, en veel plezier ervan!
Mag ik vragen waar de liefde voor een Astron uit bestaat? Zit dat in je “genen” of is dat iets waar je pas achter komt als je hem om je pols hebt?
Ik was anderhalf jaar terug vanaf de foto’s al redelijk onder de indruk, maar eenmaal in handen kom je er pas achter dat dit veel waar voor je geld is. Vind ik. De GPS- en Solartechniek is leuk, wat dat betreft ben ik een beetje een nerd. Ook ben ik een beetje tegendraads vwb. ‘sweeping hands’, waar iedereen naar neigt. Ik vind het tik-tik-tik van de secondenwijzer een leuke afwisseling!
En tja, … de afwerking is op topniveau. De kast is handgepolijst volgens dezelfde techniek die Grand Seiko gebruikt, nl. ‘Zaratsu polishing and hairline finishing’. Dat is echt wel next level, vind ik. Hier even wat foto’s uit eigen archief:
Lekker toch!
Verder vind ik vooral bij deze uitvoering (SSE161J1) alles in balans, zoals de wijzerplaat. Er zijn ook veel drukkere uitvoeringen of een stuk saaier … allemaal net niet, voor mij. Ik heb deze uitvoering al eerder gehad en toen al bijna een jaar gedragen en dat zegt wat! Want ik ben wel iemand die normaliter na een maand of twee weer de kriebels krijgt voor wat anders.
En hoe leuk is het dat ik de Squale er voorlopig gewoon bij hou!
#Team1521
Je hebt gelijk.
Gave foto ook. Dit is een AWCo limited toch? Fraai, erg fraai!
Helemaal niet verkeerd, een quartz erbij en solar is gewoon super praktisch. Ik heb een Seiko Solar Tuna en dat is gewoon een heel handige grab&go!
We hebben hier even 'n flesje rosé opengetrokken, op deze zonnige zaterdagmiddag! Geniet van jullie weekend!
Eindelijk!
Die zon bedoel ik … vanmorgen hier nog hagelbuien. Lekker fris.
AWCo mk.2
Die moeten we even als inspiratie nemen voor de “HF SquaLE” (ja limited edition )
En dat voor 750 euro …
I’m in!
Bezel zonder opdruk scheelt weer materiaal… dus goedkoper!
Tja een 1521 zit er niet in
Nee, dat gaat 'm niet worden.
🫥
Traditie: sushirijst koken en terwijl men wacht een lekkere whisky erbij en kijken hoe de tijd wegtikt op je horloge