Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

3 likes

O.k. dan, omdat jullie mijn Squale famiglia zijn… :kissing_heart:

Echt super tof van Q-watches! Zit te twijfelen over een 1545. En dus hebben zij 'm, zonder te vragen, op proef aan mij toegestuurd, met als opmerking dat ze dit wel doen voor vaste klanten! :open_mouth: :heart_eyes: :+1: :beers:

Ik sta versteld en ga 'm eens rustig uitproberen, de komende dagen! :partying_face: :shark:

23 likes

6 likes

Zeer benieuwd hoe deze je gaat bevallen.
Mooie actie van onze Squale huisleverancier. Dikke chapeau daarvoor! :+1:t2:

5 likes

Ik ook. Heb al wat eerste indrukken. Maar kom hier later nog wat uitgebreider op terug! :slightly_smiling_face:

Ja, moet zeggen: heb dit nog nooit meegemaakt! Echt klasse! :+1:

4 likes

Mooi gebaar idd! :ok_hand:

3 likes

aawt

Ik wel. Was bij een juwelier, “u kunt hem wel even een weekend meenemen hoor!” Ik werd er knap zenuwachtig van want het is toch een horloge waar je ondanks je WA verzekering wel extra voorzichtig mee wil zijn. Maar ik had wel een weekend de tijd om de welbekende klik te vinden. Die vond ik overigens niet … :joy:

3 likes

Dat sowieso! Maar ik draag 'm wel gewoon en doe ermee wat ik normaal ook zou doen. Ik heb een vrij saai dagelijks bestaan. :joy: Wil toch een realistische indruk. Maar inderdaad natuurlijk geen gekke dingen. :sweat_smile: Ik hou 'm netjes! :grin:

3 likes

spit-take-laughing

… herkenbaar overigens! :sunglasses:

2 likes

Wel een beetje met je tijd meegaan hoor

2 likes

Je verziekt het voor me… Waarom denk je dat ik beelden uit de oude doos gebruik, en niet de oude doos zelf?

4 likes

Ach, het ziet er nog steeds strak uit :grin:

2 likes

Strak wel, maar appetijtelijk… :sweat_smile:

2 likes

567732966e510a6f3a75a503_17

… DAMN(!) blij dat ik nu af en toe even kan vluchten naar een Astron hoekje. Mijn god, is dat de Demi waarmee ik vroeger Moore had willen doen. Soms is het echt beter dit soort foto’s hier niet te plaatsen @Proenski, you’ve bursted my bubble. :beers:

5 likes

Brrrrrr, snel even een foto uit betere dagen .

5 likes

Jij bent nog wel steeds die adonis van toen? :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

3 likes

Denk eerder weer strak getrokken

4 likes

Geef ik een goed excuus voor die lamme gifjes, is het weer niet goed

:man_shrugging:t3:

1 like

:joy:

1 like

Damn, da’s een mooie geste. Ben benieuwd naar jouw review.

Deze maar niet laten vallen :sweat_smile::wink:

1 like