Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Beide een oranje minuut wijzer :wink:

5 likes

Ja, leuk he?! En ik had opeens even zin in wat PVD, op deze winterse voorjaarsdag. :sunglasses:

4 likes

Eensch!

Ik heb er ook 1 in m’n watchroll. Deze moet alleen echt een keer een servicebeurt krijgen. Verder heb ik dan nog 1 plekje over in m’n watchroll en die moet worden gevuld. Zoals het er nu uitziet, moet ik dus nog een watchroll erbij gaan kopen in de toekomst. Daar ik eigenlijk ook een matic en een 1521 wil.

4 likes

Sowieso een goed idee! :grin:

4 likes

Tja zelf geeneens een Squale meer in bezit maar nog wel liefhebber van het merk :smirk:

Deze om de pols nu , het is maar goed dat de uurwijzer net over het merk valt :laughing:

6 likes

Busy taking notes! :beers:

giphy-4

Ik heb overigens nooit beweerd dat een Seiko en Squale niet naast elkaar zouden kunnen ‘bestaan’. Kan prima. Ben alleen zelf van de one watch collection zoals je weet dus waarom zou ik ze naast elkaar willen hebben? :wink:

Zit trouwens stiekem te kijken naar een Tag Heuer. In dat geval moet naast de 1521 ook de Astron (weer!) het veld ruimen … man man, wat een ingewikkelde toestand is dat toch als je telkens weer de kriebels voor iets anders krijgt. Rust! Ik heb rust nodig. Hou op met al die horloges, kan iemand al die plaatjes van internet halen. Nee, ik bedoel echt allemaal. Weg ermee … :see_no_evil:

Ow, da’s ook lekker! :star_struck:

3 likes

Heb ik ook geprobeerd maar telkens gaat het weer fout :nauseated_face: 1 is ook echt genoeg maar er is nog zoveel wat ik wil

4 likes

Oh, hey! Welke?

2 likes

Ah, wel nee, joh! Wij Squale folks houden van allerlei mooie merken en hebben als gemeenschappelijke liefhebberij het merk Squale. En da’s juist leuk! Ik hoorde laatst zelfs van iemand die naar een TAG Heuer aan 't kijken was!:open_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Aquaracer, blauw. Zoiets:

… maar ik twijfel nog. Sowieso zijn mijn handen gebonden zolang ik de 1521 nog heb. Oh enne, zoals ik al zei dan moet ook de Astron eruit. dus het gaat nog wel even duren. :sunglasses:

giphy

5 likes

Middag allemaal!
Bandenwissel naar de leren band van Squale :+1:

7 likes

Oh ja, die is nice! Ik zou zelf voor de Aquaracer 200 in blauw gaan. Mooie maat ook, met 40mm.

Vind ik erg goed gelukt.:heart_eyes:

6 likes

Wijzerplaat is super, maar ik vind een blauwe duikring zelf wat mooier. Q heeft er trouwens ook een staan zag ik vanmorgen, in 41mm. Verwarrend al die maten 40,43,41 en ze lijken allemaal op elkaar. Hmm. Twijfel, twijfel. :wink:

Maar goed, Squale Only hier …

… ook lekker hoor! :star_struck:

10 likes

Ja deze :star_struck: nog iets mooier dan

3 likes

19 likes

Thalassa in the house!
Lekker hoor. :star_struck:

1 like

Ben ik het mee eens

5 likes

Ze kunnen zelfs naast elkaar op de pols … :wink:

6 likes

10 likes

Zo’n gaaf model, take my money! :money_mouth_face: if I had some :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:)

3 likes