… sow, aan alle verplichtingen voldaan.
Weekend!
@VriesKou, de derde Squale; welke is het geworden?
Ow gaaf! Da’s een mooie voor erbij. Daarmee heb je een ‘afgewogen’ trio, voor elk weertype een Squale. Lekker hoor.
Wilde het niet verklappen
Wel blij dat we hem hier blijven zien langskomen
Haha das altijd nog maar de vraag bij mij dan zal ik de GMT eerst eens weg moeten zien te leggen! Maar dat gaan we doen
Trouwens nu een paar uurtjes de Thalassa weer op de pols en dat maakt dat de Yema dit weekend al het blauwe hoekje gaat vullen. Hoewel fris en fruitig, een eigenwijze uitstraling én heel veel bang for the buck ga ik 'm niet naast mijn Thalassa dragen en dus … door naar een andere liefhebber. Voor weinâg, kan ik alvast verklappen.
@royke74 schreef me zojuist in een PB “de Matic is lastig te evenaren in draagplezier”. Ik vrees dat Roy helemaal gelijk heeft en dat zorgt voor wat verwarring. Wat nu? Nou ja, maar weer (verder) op zoek naar iets anders leuks!
… morgen weer lekker op oranje. Jippie!
told you so
Dat heb ik dus (vooralsnog) véél meer in de 1545 GMT
Maar als de Matic het helemaal voor jou is, dan is dat toch zo en
Dus no need for
En gewoon genieten van die Thalassa zo lang het duurt en niks er naast want heeft toch geen zin
Had ik ook moeten doen/geldt ook voor mij
Gaat die Matic er nou eens een keertje uit bij je?
Die Von Buren case is gewoon zo next level❤️
Oh ja, ik ben weer in de markt als de Yema verkocht is!
Denk ik.
zelfs vasthouden, maar dragen pas na overhandiging door kids op verjaardag.
Hey gefeliciteerd, man! Die is heel nice!
Op weg naar de volgende bestemming, op Bali, weer heel veel moois te zien.
Een geweldige lunch.
En natuurlijk een lekkere, ijskoude
Cheers en een goed weekend, Squale famiglia!
Ik had die Squale wel even IN het glas willen zien
Help me out
Goedemorgen heren!
Feels good to be back …
… ûh de 1553 voor als het niet regent, de Matic als het stormt en de Super voor als de zon schijnt! Je mist nog wat een druilerige dag, zo’n dag die er net tussenin zit met “hier en daar een bui en wat opklaringen” ofzo. Ik zou er nog eenje kopen.
Kan ie best hebben, hoor. Dat ding kan beter tegen alcohol dan ik.
Echt?
Ik heb de indruk dat jij er ook aardig tegen kan …
Ben al best een tijd serieus aan 't trainen, idd. Werpt op een gegeven moment toch z’n vruchten af.
Zie het helemaal voor me …