Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Redelijk zegt ie! Als ik m’n bril afzet, zie ik het nog :joy:.

4 likes

Teddy. Super lieve hond.:heart_eyes:

Cheers, Squale amici!:beers:

9 likes

Heerlijke diepe sunburst. Hopelijk een mooi voorproefje van hoe de HFLE eruit kan komen te zien :smirk:

5 likes

Pffff, niet wegdoen hoor, die. Misschien zelfs mooier dan mijn eigen blauwe super, laat het hem maar niet horen. :slight_smile:

( btw @VriesKou my 2cts is zowiezo de super en de 1521 houden, wat je ook doet :wink:
Van die Smiths, Citizen en Traska aan jezelf vragen, “als ik er nu van die 3 eentje MOEST kiezen, welke zou het zijn?” :wink: )

4 likes

Ja weetikveel ik dacht dat jullie dat wel ff voor mij zouden fixen :crazy_face: (denk de 1545 GMT :joy:)

Van de Chronomaster en Traska weet ik dat ik er iemand anders blij mee kan maken :wink: net als van de Matic :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien is dat wel ‘the way’ beetje liefde verspreiden :kissing_heart: :innocent:

2 likes

O.k., so

Meteen budget vrij voor deze :point_down: :grin:

4 likes

Wel verdiend, na een dag druk achter vrouw en dochterlief aan te sjokken door het centrum. Ik dacht dat we verjaardagsvoorbereidingen gingen treffen. Werd koopjes woensdag. :sweat_smile:

6 likes

Cendol woensdag :sunglasses:

3 likes

Proost!
Wie is er binnenkort

1 like

Nog wel budget over voor de HFLE :joy:

2 likes

Mijn jongste dochter wordt vrijdag 13.

Oh, ja hoor! Daar heb ik een aparte SSP (Squale Spaarpot Plan, net zoiets als een fietsplan :rofl:) voor!

4 likes

Great Idea GIFs | Tenor

3 likes

Nou heren, nu het stemmen steeds dichterbij komt ben ik wel weer aan het twijfelen hoor. Het is niet de vraag op welke ik zou stemmen, ik vind jullie inzending by far de mooiste tot nu toe.
Maar ik had mezelf voorgenomen geen nieuwe horloges meer aan te schaffen.
Heb nog even om er over te peinzen gelukkig, voor nu maar even genieten van mijn nieuwe werk kletsáh die vandaag is binnen gekomen.

Sorry boys, geen squale maar wel een hele toffe bandensl*t die tegen een stootje kan.

4 likes

Dat zijn de mooiste complimenten, mensen aan het twijfelen brengen.

Ik zou bijna zeggen bij twijfel all in. Maar zo ben ik zelf ook niet. Ik ben eerder een overpeinzer. :sweat_smile:

1 like

ezgif.com-optimize

Dat klinkt een beetje hetzelfde als “… deze gaat nooit meer weg!” :sunglasses:

4 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy::rofl::joy::+1:

1 like

We zijn niet zo moeilijk, in de Squale kroeg. Als er maar regelmatig een Squale voorbij komt, mag het best even over iets anders gaan, hier. No problemo! :grin:

Thank you, thank you! :pray: :+1:

Heb ik ook altijd. Maar ach, you only live once, toch?! :wink:
Yolo GIF on GIFER - by Androlune

3 likes

Echt!
Althans, dat is nu mijn gemoedstoestand … :beers: :sunglasses:

5 likes

Okay :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik ook

IMG_6950

4 likes