Dit neemt trouwens wel bizarre vormen aan
Hahaha, 🤷
Is er niet een of ander tv-programma waaraan @Kleine_gup_in_grote_oceaan mee kan doen? Hier moet je iets mee doen, man!

Het geeft in ieder geval een behoorlijke vervorming als je er van de zijkant inkijkt
Dat komt vooral omdat dit glas single domed is.

Dit neemt trouwens wel bizarre vormen aan
Ik dacht nog, gympies die bij de Intratuin (eigen merk?) liggen!
Dat zal 'ie toch niet weten …

single domed
Oké, dat ga ik zo even opzoeken in de hoop er weer wat bij te leren! Mijn Matic is ook domed toch? Geen echte vervorming maar wel reflectie ondanks de AR.

@junior verdient een een biertje, voor zijn bijdrage in het Squale HFLE-topic!
Haha. Krijg er een kleur van.
Nou ja, proost dan maar. Het is sowieso tijd voor een frisje.
Het weekend is begonnen!

@junior verdient een een biertje, voor zijn bijdrage in het Squale HFLE-topic!
Zeker! Cheers, maat!

niet weten
🤷

niet weten
Ik ben wel onder de indruk!
Dit weekend ga ik nog even op zoek naar andere gympies. Er moet toch een paar zijn die je niet herkent …
No doubt!!

Matic is ook domed toch
Je hebt een Dubble D
De Polombari is van boven vlak en enkel van de binnenkant domed
Is er enig idee hoeveel op dit moment niet Squale stamkroeg leden zich bij dit topic willen voegen voor het HFLE project.
Als ik zo de opkomst zie gaan we die 150 man wel halen. Ik heb echt geen idee hoe dit voorgaande jaren is geweest…
Wil de boot niet missennnnn 🥹
(Ps. Ik vergeet een plaatje voor de sfeer maar heb even niks paraat)

Dubble D
Ik heb dat zojuist even opgezocht enne …
… tijd om mijn internetzoekgeschiedenis te verwijderen!

De Polombari is van boven vlak en enkel van de binnenkant domed
Ah, ok!
Helder. Dank je wel.

Als ik zo de opkomst zie gaan we die 150 man wel halen. Ik heb echt geen idee hoe dit voorgaande jaren is geweest…
HFLE 2020 (‘Delft Watch Works’) was ook echt een succesnummer als het op reacties aankwam. Geen idee hoeveel er uiteindelijk verkocht zijn, geen 150 volgens mij …
EDIT: uit een oud topic, voor DWW waren er 60 betaalde stemmen.

Het is weekend, tijd voor een fris bandje. Deze ‘summit’ staat gewoon lekker, ook op jouw 1521! Ik doe even met je mee …

HFLE 2020 (‘Delft Watch Works’) was ook echt een succesnummer als het op reacties aankwam
Stonden vervolgens telkens in het blauw hier
Ik vond hem wel leuk, maar dat bordeauxrood was m voor mij niet.
Hey guys! Sorry that I write in English. Is this ok here? And sorry for my late reply.
Yes, the picture that appears with the link is the Matic - and it’s simply wrong. Thank you so much for making me aware! I think it’s a copy-paste mistake when we created this page.
@Royce is totally right, this is the black version of the Secret Squale “1521 Super” and there is also the blue version:
If you have any additional questions, you can always contact me. I’ll try to reply faster this time
Cheers!
Tom