Sterkte, hoop dat het snel beter gaat.
Dank u! Ze gaat op dit moment een mri krijgen. Dus ik verwacht haar vandaag niet meer thuis. Koorts houdt ook aan.
Maar goed, beter in goede handen in een goed gekoeld ziekenhuis, dan thuis in de hitte.
Ik lig ook nog in het ziekenhuis, eergisteren even naar buiten geweest. Dat was echt een muur van de hitte ineens
Ik zou bijna zeggen geniet ervan, maar dat lijkt me in jouw geval niet erg gepast hoewel ik weet dat je goed tegen een grapje kan Bram … ik hoop oprecht dat je gauw weer thuis bent en hetzelfde geldt uiteraard ook voor Mrs. @Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Dame en heer, allebei heel veel sterkte en we denken aan jullie!
Ja, het is inderdaad best warm. Nou ja, da’s dan een voordeel bij een nadeel:
Ai Bram, sterkte kerel!
Dank, mannen!
Ze ligt onder 2 dekens
Goede avond heren
En nogmaals Beterschap @Brlink en aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan met je vrouw.
Hoop dat alles snel weer beter gaat met beide.
Sorry als ik misschien met mosterd na de maaltijd kom, maar op een normaal bandje die niet onder de kast doorloopt staat/voelt dat niet beter?
Beterschap voor je vrouw.
Beterschap, gelukkig gaat de temperatuur binnenkort weer een stukkie terug.
Geen mosterd na de maaltijd, maar krijg de tropic gewoon net niet lekker zittend. Die staat er wel echt perfect bij inderdaad!
Ik heb ze niet gekocht hoor maar wist zeker dat ik je erover had zien berichten hier. Ze zijn te koop bij een winkeltje om de hoek, ik neem ze de volgende keer mee!
Zijn er nog ontwikkelingen in de situatie Bram?
Sterkte mate, hopelijk valt alles mee
Ze hebben een drain aangelegd die ik zelf kan bedienen, zodat ik thuis het vocht achter mijn long kan aftappen. Helaas lijkt het er op dat ze een gaatje in mijn long hebben gemaakt (of die zat er al), waardoor ik nu extra lucht en pijn heb
Gelukkig is het personeel hier echt supervriendelijk, dus ik klaag niet teveel
Sterkte en goed herstel gewenst @Brlink
En natuurlijk ook voor je vrouw @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Pfoee, hopelijk wordt het snel een beetje beter voor je.
Dat zijn geen mooie berichten, Bram. Hou je sterk en hopelijk vind je een beetje afleiding met HF en je Squale amici!